wtorek, 15 października 2013

MAKIJAŻ ŚLUBNY ANI W BRĄZACH I RÓŻACH

Jakiś czas temu miałam okazję malować najpiękniejszą pannę młodą na świecie :) Planowałyśmy trochę mocniejszy makijaż, taki bardziej wieczorowy. Plany zmieniły się, gdy Ania wybrała się na zabieg zagęszczania rzęs. Przy "rzęsach na pół twarzy" nie było sensu robić czegoś mocniejszego, dlatego wykonałam makijaż podkreślający urodę. Bardzo się cieszę, że mogłam malować Anię, zdecydowanie jestem fanką jej urody :)
Miałam dla Was zdjęcia stricte przed i po, niestety pani fotograf nie wywiązała się z obietnicy, musicie mi wybaczyć. Zapraszam do oglądania :>












13 komentarzy:

  1. piękny makijaż, a i modelka przepiękna :))) fryzura jaka prosta i efektowna *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam makijaże ślubne, Twój, a raczej z pod Twojej ręki, też jest wspaniały:) Dla niektórych pewnie i tak byłby mocny.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny makijaż i piękny efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie ładną ma urodę świetnie ją podkreśliłaś :) w dodatku ta Pani ma piękne duże oczy

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, super podkreśliłaś rysy twarzy i oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie rewelacyjne ma te rzęsy!!!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...