wtorek, 22 października 2013

FAVOURITE # FOUNDATION LA ROCHE POSAY TOLERIANE

Często pytacie mnie o o to jakiego podkładu używam. W zasadzie od bardzo dawna jestem wierna jednemu - jest nim podkład korygujący Toleriane firmy La Roche Posay w odcieniu 11. Jest to podkład apteczny. Obecnie używam wersji dla skóry tłustej, jednak słyszałam, że ta wersja została wycofana.



Mam nadzieję, że ten podkład nigdy nie zniknie z rynku, bo dla mnie wręcz nie ma wad! Jest bezzapachowy i delikatny co spodoba się osobom o wrażliwej skórze. Jest w wygodnym opakowaniu dzięki któremu mogę zużyć go prawie do ostatniej kropli gdy trzymam go w pozycji pionowej. Bardzo dobrze się rozprowadza i trzyma cały dzień o ile nie dotykam za często twarzy. Mimo, że moja skóra przetłuszcza się, podkład pozostaje na miejscu i nie spływa. Na koniec ostatnia i dla mnie najważniejsza rzecz - krycie. Mam cerę trądzikową, więc potrzebuję wysokiego poziomu krycia wszelkich wyprysków i zaczerwienień. O możliwościach tego podkładu w tej kwestii nie będę się rozpisywać - zobaczcie same...

15 komentarzy:

  1. Mam wrażenie że zrobił Ci różową maskę na twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Krycie jest imponujące , ale chyba jest w różowych tonach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie najdziwniejsze jest to, że on ma zółte tony a na zdjęciach wyszedł inaczej. W ogóle zdjęcia wyszły jakbym je wygładzała w photoshopie nie wiemm dlaczego...

      Usuń
  3. Kurcze a nie jest dla ciebie trochę za ciemny... ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co używałam resztki podkładu z opakowania, które rozciełam przez co troszkę się utlenił i przyciemniał więc owszem jest za ciemny :)

      Usuń
  4. Efekt super. Ja mam cerę naczynkową i też stawiam na dobre krycie. Póki co Revlon Colorstay jest moim ulubieńcem, ale może za mało podkładów wypróbowałam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w revlonie nie odpowiada opakowanie i konsystencja dość ciężka, ale dobrze kryje

      Usuń
  5. jestes bardzo fotogeniczna blogerką, wręcz modelowa uroda;) zaczynam obserwować :):) btw sliczne makijaże:D

    OdpowiedzUsuń
  6. to również mój ulubiony podkład :) od lat się z nim nie rozstaję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest dla Ciebie dużo za ciemny.
    I patrząc na zdjęcia bez podkładu, wcale nie uważam, abyś potrzebowała dużego krycia. Twoje problemy z trądzikiem są bardzo niewielkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie widzisz mojej skóry z bliska.

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...