środa, 2 października 2013

CAN YOU LOVE ME AGAIN | KONKURS TRUSTMYSELF I GLAZEL VISAGE - MAKIJAŻ KREATYWNY

Makijaż, który Wam dzisiaj prezentuję  został stworzony na konkurs u Trustmyself. Miał to być makijaż inspirowany egzotyczną fauną lub florą, ja przeglądając zdjęcia zakochałam się w tej ptaszynie i to nią się inspirowałam.


W zasadzie nigdy nie inspiruję się zwierzętami, jakoś mnie to nie kręci i nie byłam pewna czy dam radę zrobić coś na ten konkurs. Ale ten skrzydlaty mnie uratował, od razu się w nim zakochałam (ktoś mi powiedział, że ostatnio często się zakochuję, coż artyści tak mają ;) ) Apropo zakochania - kawałek który podbił moje serducho, wokalista też :P









14 komentarzy:

  1. Miałaś niesamowity pomysł! Pięknie wykonałaś ten makijaż i grzyweczka widzę pofarbowana lekko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne robisz makijaże, aż szkoda, że malujesz prawie wyłącznie siebie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny makijaż! Artystyczny, genialny! :) Jestem pod wrażeniem.

    P.S. Jakiego podkładu użyłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Standardowo La Roche Posay Toleriane (odcień 11), plus kamuflaż

      Usuń
  4. Fantastyczny! :) Piórka wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Masz talent do makijaży artystycznych, co się rzadko zdarza. Cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, makijaże artystyczne kocham ponad wszystko i cieszę się, że mi wychodzą :)

      Usuń
  6. To jest piękne! <3 Też brałam udział, ale w kategorii flora. :) Trzymam kciuki za Ciebie, nie mogę doczekać się wyników. :D

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa ile czasu zajmuje zmalowanie czegoś takiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie patrzę na zegarek, więc sama nie mam zielonego pojęcia :)

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...