środa, 9 października 2013

ANGELS | MAKIJAŻ DLA NIEBIESKOOKICH (KONKURS U ZMALOWANA)

Tak jak obiecałam, dzisiaj prezentuję Wam makijaż wieczorowy dedykowany niebieskookim. Stworzony odcieniami brązu, pomarańczu i złota, który pięknie wydobywa odcień tęczówki niebieskiej - wystarczy spojrzeć na moje oczy, których kolor wydaje się bardzo intensywny.

#As I promise - make up special for blue eyes. I've used brown, orange and gold eyeshadows - those colors increase my blue eyes intensity. just look at the photos!#

Posłuchajcie koniecznie! Nutka bardzo relaksująca!









19 komentarzy:

  1. piekny!! idealny dla takiego koloru oczu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś prześliczna!!! a ten makijaż jeszcze bardziej to podkreśla ;) Jestem na tak!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny! taki jesienny - ochy i achy ;)
    A The XX uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetny! Twoje oczy wyglądają tak magnetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz, niesamowicie podkreślone oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny, a Ty masz niemożliwie piękne i duże oczy! Ja pomimo, że zielonooka też uwielbiam takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo! Piękne kolory i faktycznie mega wyraźne niebieskie oko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten makijaż bardzo do Ciebie pasuje, wyglądasz przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny makijaż! nie mogę się napatrzeć! Do tego masz cudowną buźkę

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny makijaż, piękne cieniowanie... i do tego masz twarz stworzoną do malowania piękne oczy, usta i rysy!

    OdpowiedzUsuń
  11. o i jesteś z Olsztyna tak jak ja wow :-) miło trafić na Twój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie z Olsztyna, to się zgadza :) Dzięki ;)

      Usuń
  12. Masz cudnie wytuszowane rzęsy (nie znam się, ale mam nadzieję, że nie są sztuczne... :)).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Cię rozczarować, ale są sztuczne :)

      Usuń
  13. Jestem zachwycona! Piękne kolory, makijaż idealnie podbija tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż :) Ale mając tak piękne oczy to grzech by było ich nie malować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod wrażeniem! Piękne oczy i super usta.

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...