czwartek, 12 września 2013

MEDS| MAKIJAŻ INSPIROWANY POKAZEM GUCCI - MIEDŹ I ROZJAŚNIONE BRWI

Dzisiejszy makijaż, jak już wspominałam na facebooku, był inspirowany makijażami z pokazu Gucci. Nie byłam na tyle zdesperowana aby rozjaśniać brwi, ale delikatnie je zakryłam by były mniej widoczne przez co uzyskałam look freaka :D No i nie wyobrażam sobie do tego innej nuty jak ta  ;)

#My make-up today is an inspiration from Gucci Fashion show. I wasn't such desperated to bleach my brows but I makes them more invisible, and I look like freak (I love it!). "Meds" by Placebo is perfect combo with this make-up :D










21 komentarzy:

  1. mysle ze sama nadawałabys sie na jakas modelke;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety makijaże z pokazów do mnie nie przemawiają. Wolę, jak sama tworzysz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie komplemet mimo wszystko :) Też wolę sama tworzyć, czasem jednak trafi się coś co po prostu muszę zrobić :)

      Usuń
    2. To miał być komplement:) Makijaż oczywiście zrobiony bardzo starannie, ale nie moje klimaty.

      Usuń
  3. Makijaż artystyczny. Masz do tego talent kobieto! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham te artystyczne, mam coś nie tak pod kopułą :P

      Usuń
  4. Szczerze, nie podoba mi się, ale tak to jest z makijażami z pokazów...ale pazurki piekne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pokazowe zwykle są koszmarne dlatego mi się tak podobają :D

      Usuń
  5. Ty to byś się nadawała na modelkę, makijaż ciekawy.. Ale na pewno nie na co dzień. :P
    P.S: Pytałaś o kosmetyki fitomed.. Możesz je dostać na stronie fitomed.pl. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż zdecydowanie nie skradł mojego serca, ale doceniam talent ;) Na pokazach mają takie "dziwne" makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaz mi się nie podoba (bez urazy, pokazowe makijaże zdaje się, że są robione po to, żeby modelki oszpecić), ale piosenka na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnej urazy, ja nie mam makijażowi nic do zarzucenia a czy się podoba czy nie to już kwestia gustu, każdy ma do tego prawo :)

      Usuń
  8. makijaż idealny na rozkładówkę Vogue ;) hihihi uwielbiam takie "dziwne" makijaże i niezgdozę się z innymi bo mi się on bardzo podoba, ale cóż ja sama w sobie jestem dziwna więc to co inne, dziwne i nietypowe zazwyczaj zawsze skrada moje serce ;) tak że może kiedyś spróbuję stworzyć coś w ten deseń bo mega mnie tym zainspirowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim radzie witaj w klubie bo ja też kocham wszystko co dziwne :P Jak stworzysz cos w ten deseń to się pochwal koniecznie!

      Usuń
  9. Kiedyś nałogowo słuchałam tego utworu. A teraz hit- przy pierwszym przesłuchaniu wkręciłam sobie, że meds to mewa i dumam o co chodzi, jakie ona mewy chciała zabrać :D Bo po co wpaść na to, że medications byłoby trudniejsze do śpiewania.

    Ostatnie 2 zdjęcia wyglądają jak sesja do Elle czy Glamour.
    O makijażu nie mogę powiedzieć, że mi się podoba- bo brak wytuszowanych rzęs itd. Ale na pewno ma w sobie coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie hit ;) Też nieraz sobie ubzduram jakieś słowa w piosence:)
      Makijaż artystyczny, pokazowy - tego typu makijaże zazwyczaj są po prostu brzydkie, dlatego tak je lubię ;)

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...