czwartek, 5 września 2013

FEMALE TO MALE TRANSFORMATION

To był impuls. "Zrobie się na chłopaka". Nieźle się przy tym uśmiałam, mąż również ;) Od dzisiaj grożę mu bratem gdy mi zajdzie za skórę ;D Polecam Wam spróbować, jest to naprawdę świetna zabawa. No i coż, muszę stwierdzić, że gdybym  miała brata bliźniaka to błoby z niego niezłe ciacho! ;) 
Która wersja bardziej Wam się podoba? Elegancka czy sportowa?
 Zostawiam Was na weekend z tym makijażem, ja lecę bawić się na weselu, do następnego!










28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Już wiesz skąd się wziął "Tadzik"

      Usuń
  2. Ha ha ale się uśmiałam! wyglądasz zupełnie jak facet! efekt osiągnięty, mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oO nieziemsko, wyglądasz jak prawdziwy facet na niektórych fotach, super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebiście Ci to wyszło! Patrzę i patrzę i nie mogę się napatrzeć. Świetna robota! :)
    oczywiście jak dla mnie wersja sportowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha zajebiste! Jesteś Mega! Jak ty to zrobiłaś wyglądasz jak włoski lovelas hehe nieźle muszę kiedyś spróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿

    Na pierwszym zjeciu myslalam ze to chlopak kolo ciebie a po przeczytaniu napisu
    szeroko sie usmiechelam ;D

    Swietna robota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka osób się nabrało, że to facet :D Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu :D

      Usuń
  7. O matko, ale genialny pomysł, rzeczywiście.. ciacho ;P
    Jak ma na imie ten przystojniak? :P
    Świetnie sie zrobiłaś na faceta! (;
    Mi pasuje bardziej sportowo. (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tadeusz ;) (Wśród niektórych znajomych mam taki pseudonim, więc Tadzik pasuje najlepiej ;D )
      Dzięki!

      Usuń
  8. Wyszło fantastycznie :D Ciacho :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezwykle udana metamorfoza!
    Oba wydania są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ZACHWYCONA! :D Aż nie wiem co powiedzieć, masz prawdziwy talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG! Jaki czad! Jesteś mistrzynią charakteryzacji!!!! <3

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam Ciebie oraz Twoich czytelników do udziału w konkursie na moim blogu! Konkurs kończy się już dziś, liczba zgłoszeń jest niewielka, zatem szansa na zgarnięcie zestawu kosmetyków ogromna! :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. No nieźle i to naprawdę Ty? ja to myślałam że to serio jakiś facet a tu czytam i wychodzi na to że to Ty;D jesteś boska w tym co robisz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bałabyś całkiem przystojny ;)

    A tak poważnie, efekt świetny, widać talent. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. O nie padłam, wygląda nieziemsko !!! Bardzo podobają mi się Twoje pracę, więc teraz będę częstym gościem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. super :) niemogę wyjść z podziwu dla twojego talentu :)
    ps. najlepsza transformacja na męską jaką dotąd widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, to bardzo bardzo bardzo się cieszę :D

      Usuń
  16. Jestem pod wrażeniem .Super !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...