wtorek, 3 września 2013

DOUBLE LIEBSTER AWARD

Ponownie zostałam nominowana do Liebster Award, pewnie wiecie już o co w tym chodzi, ale w ramach przypomnienia:

"Nominacja do Liebster Award" jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Po raz durgi zdarzyła się tez sytuacja, że zostałam nominowana przez dwie osoby. Pisałam już, że nie do końca przekonuje mnie ta forma nominowania mało popularnych blogów przez mało popularne blogi w celu rozpowszechnienia, bo nie przynosi to efektów ;) Ale odpowiem na pytanka, jeżeli macie ochotę poczytać to zapraszam



Pytania od koroneska:
1. Ulubiony smak lodów.
 - czekoladowe i sorbetowe
2. Gdzie spędziłabyś/spędziłbyś wakacje swojego życia ?
 - W Japonii <3
3. Gdybyś był/a zwierzęciem to jakim ?
 - Człowiekiem 
4. Ulubiony zespół.
 - Nie potrafiłabym się ograniczyc do jednego!
5. Styl jakiej gwiazdy podoba Ci się najbardziej ?
 - Nie za bardzo interesuje mnie show-biznes, nie śledzę plotek ani żadnych informacji na temat gwiazd, więc nie mam pojęcia kto jak się ubiera. 
6. Co zrobiłbyś/abyś z milionem dolarów ?
 - Mam dłuuuuuga listę. Od wakacji życia do wspierania schronisk dla zwierząt.
7. Jaki jest twój ulubiony smak dzieciństwa ?
 - truskawki rosnące dziko na działce <3
8. Co robiłaś/łeś wczoraj ?
 - Byłam na wieczorze panieńskim :)
9. Harry Potter czy Władca Pierścieni ?
 - Władca pierścieni. Kochałam się nawet w Elijah Wood'zie grającego Froda :)
10. Jaki film poleciłabyś/ciłbyś mi na sobotni wieczór ?
 - Ostatnio bardzo podobał mi się "The boy in the striped pyjamas"
11. Gdybyś mogła/mógł zmienić coś w sobie co by to było ?
 - Zawsze marzyła mi się szopa z mega grubych i gęstych włosów


Pytania od Agitamakeup
1. Jaka jest Twoja największa zaleta?
 - talent
2.Jaka jest Twoja największa wada?
 - szybko się poddaję.
3. Pies czy kot?
 - pies <3
4. Wierzysz w przyjaźń między kobietą a mężczyzną?
 - Tak, ale tylko w związkach  (mąż jest moim najlepszym pryjacielem). W innych wypadkach nie, choć długi czas chciałam wierzyć 
5. Jaki jest Twój lubiony kosmetyk?
 - masło shea <3
6. Masz jakieś swoje "dziwactwo", jeśli tak to jakie?
 - Mąż mówi na mnie "podkurcz" bo częst siedzę zwinięta w kulkę. Często nie potrafię wysiedzieć na ślubach/weselach/ imprezach rodzinnych bez podwinięcia nóg.
7. Jeśli miałbyś/miałabyś jeść tylko jedno danie/rzecz do końca życia, co by to było??
 - Truskawki
8. Kiedy masz urodziny?
 - 8 listopada
9. Jaki typ muzyki najbardziej lubisz?
 - lubię muzykę, nie typ :) Moje serce jest blisko rockowych brzmień czy jazzu, ale jestem otwarta na wszystkie gatunki i słucham naprawdę przeróżnych. Nie lubię "muzyki radiowej" i słabego "imprezowego popu/ disco", polska muzyka też zostawia wiele do życzenia, choć są wyjątki.
10. Azja czy Ameryka?
 - Azja!
11. Czy zmieniłbyś coś w moim blogu, jeśli tak, to co?
 - Popracowałabym trochę nad jakością zdjęć, ja bardzo zwracam na to uwagę. Wiem, że sprzęt ogranicza, ale na pewno da się zrobić to jeszcze lepiej :)

3 komentarze:

  1. wśród polskich wykonawców jest mnóstwo świetnych zespołów, nie powiedziałabym, że zostawia wiele do życzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialam bardziej na myśli "radiówkę", bo sama odkrywam coraz więcej naprawdę dobrych polskich zespołów.

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...