czwartek, 8 sierpnia 2013

WHAT THE WATER GAVE ME

To chyba pogoda wpływa na mnie tak, że nawet nie mam ochoty robić makijaży z użyciem czerni czy innych ciężkich kolorów. Mam w głowie kilka pomysłów na ciemne makijaże artystyczne, ale dosłownie mnie od nich odpycha :) Dlatego dzisiaj leciusieńki świeży makijaż w letnich pastelach. Makijaż oka to głównie 4 kolory - połyskująca mięta, brzoskwinia, złoto i brąz. Brwi wyczesałam mocno do góry. Makijaż wykończył owocowy błyszczyk.

#I can't even look at all those dark eyeshadows, it's because of the weather. Is so hot outside, so sunny that i felt in love in colorful, fresh make-ups. I have in my mind a lot of ideas for dark make-ups but I just can't. That's why I have very juicy make-up for you today. Mint, peaches, gold and brown is perfect combination.#










21 komentarzy:

  1. lekki i orzeźwiający :) w sam raz na upalne lato ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny makijaż :) według mnie idealny na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy, świeży makijaż. uwielbiam florence a szczególnie tą piosenke :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Ja Florence nie słucham, ale ta piosenka jest bardzo ciekawa.

      Usuń
  4. Prześliczny, bardzo rześki, w sam raz na te pogody:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeźki to jest tutaj bardzo trafne określenie!

      Usuń
  5. wygladasz wspaniale w tym makijazu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pastelowe kolorki ! Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świeżo, kobieco, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie to właśnie w lecie chce się jak najwięcej czerni (albo nasyconych kolorów), a w zimie pasteli :) Sam makijaż jakoś zbyt pstrokaty dla mnie, ale podoba mi się bardzo ten łososiowy cień, którego użyłaś. Co to za jeden? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie zimą tak brak słońca i kolorów, że aż chce się ich używać w makijażu :)
      Jest to cień z Inglota, niestety nie wiem co to za odcień, bo mam go w paletce i nie mogę wyjąć...

      Usuń
  9. jestem zachwycona tym blogiem i Twoimi makijazami!! z przyjemnoscia bede tu zagladac:D

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...