czwartek, 1 sierpnia 2013

PARADISE

Z początku nie byłam przekonana do tego  makijażu. Gdy go wykonywałam miałam w głowie coś w bardziej futurystycznym stylu, typowego dla sesji fashion. W trakcie musiało mnie ponieść i powstało coś bardziej wakacyjno-egzotyczno-kobiecego :P Dodając pomarańcz na okolice policzków i skroni powstał soczysty wakacyjny look. Całość zwieńczyła pomadka w koralowym odcieniu.

A do posłuchania klasyk, który jednak bardzo pasuje do makijażu więc warto sobie przypomnieć ;)
Ach ten ból głowy... ;)







16 komentarzy:

  1. O rany, jak dobrze, że przypadkiem wpadłam na Twój blog! Ma klimat, a Ty masz świetne pomysły :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo fajny Makijaż podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne rzęsy! I jakie konturowanie twarzy :) Super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladny, podoba mi się ten blekit:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny makijaż, fajnie wygląda ten niebieski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudo! Ten niebieski jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieziemski! Każdy Twój makijaż przyprawia mnie o zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapatrzyłam się w ten makijaż, cudny jest <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie świeżo i wakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow trafiłam na artystkę w tej dziedzinie i będę tu zaglądać makijaż w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...