poniedziałek, 19 sierpnia 2013

UTOPIA

Hej! Dzisiaj chciałam pokazać Wam efekty sesji zdjęciowej, która miała miejsce kilka miesięcy temu. Jestem wprost zakochana w tej sesji, w jej klimacie i kolorystyce. Sesja została wykonana w mojej okolicy nad jeziorem umiejscowionym w lesie. No i w końcu miałam przyjemnosc pracować z modelką, która uwielbia ciemne, mocne makijaże! Na życzenie fotografa wykonałam klasyczne czarne smokey.

Fot: Sebastian Piełudź
Mod: Izabela Nowakowska
MUA: ja

Na początek kilka zdjęć z backstage'u, jak widać warunki ciekawe :)







Efekty prezentują się tak











<3 !!

 Jak Wam się podoba?


7 komentarzy:

  1. śliczna modelka, rewelacja makijaż, super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjecie- <3
    Udana sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Z klimatem. :) Smokey eyes też świetne. Kontrastują z ubiorem w pozytywnym sensie.

    Zapraszam jutro wieczorem do siebie na kolejny post z serii Inpirowanej latem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...