piątek, 30 sierpnia 2013

APPLAUSE| MAKIJAŻ INSPIROWANY "APPLAUSE" LADY GAGA

Pod wpływem mojej makijażowej i blogowej guru Lindy Hallberg stworzyłam makijaż zainspirowany tym z teledysku "Applause" Lady Gagi. Choć to nie moje klimaty, jej klipy to kopalnia inspiracji! Tylko spójrzcie!

# Linda Hallberg is my make-up and blogger guru, taht's why I follow her suggestion to get inspired of Lady Gaga's "Applause" and made rally freaky make-up. Pop is not my kind of music, but her videoclips are mine of inspirations! Just take a look!#


Moja wersja wygląda tak:










21 komentarzy:

  1. Podziwiam, że chciało Ci się ten makijaż robić :) naprawdę dobra robota !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wbrew pozorom nie był taki czasochłonny

      Usuń
  2. Wyglądasz super twoja charakteryzacja bardzo odwzorowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Idealnie odwzorowałaś ten makijaż, jestem pod wielkim wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło rewelacyjnie!gratulacje talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, przepieknie wyszlo, niemal idealnie odwzorowane*.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis ! makijaż nieziemski ! Nominowałam cię do liebster awards ! Zapraszam tutaj do zapoznania się z nominacją : http://koroneska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Odwzorowanie wyszło jeszcze lepiej niz oryginał :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Ci to wyszło!!
    Kopia idealna! Zdolniacha jesteś! (;

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo! Świetnie go odwzorowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelka. też niedawno oglądałąm ten clip i podziwiałam makijaże Gagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie każda jej stylizacja jest godna uwagi

      Usuń
  11. O szaloooona! Makijaż szalony ale Twój jest o wiele bardziej dopracowany :D Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam problem z robieniem "niedopracowanych" makijaży, naprawdę nie umiem ich robić. Zawsze póbuję nie przegiąć z niedbalstwem i ostatecznie wychodzi estetycznie, ale cieszę się, że ta wersja się podoba :)

      Usuń
  12. powiem tylko jedno wielkie: WOW! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...