wtorek, 9 lipca 2013

PHOTO MIX# JUNE

Troszkę spóźniony mix z czerwca :)
# Little late june photo mix#


Z mężem na Night Power/najszybszy na całej imprezie/z przyjaciółmi/ja/ja/ja/ bańki mydlane z bratankami męża/w podróży/śniadanie z siostrą i jej narzeczonym, było wspaniałe!/ ja z mężem na dzień taty/ja/dzień ojca z rodzicami/ zabawa w programie do zdjęć/ robocza opalenizna :P/ padnięta po treningu:D

#With husband on Night Power/Fastest car ever/wth friends/me/me/me/blow soap bubbles with husbands nephews/delicious breakfast with sister and fiance/we on daddy's day/me/with parents on daddy's day/funny photos/ my "working tan":P/dead after workout :D#

2 komentarze:

  1. musisz się w stroju kąpielowym opalać przy pracy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadłam na to dopiero, gdy lecy zaczęły mnie piec :P

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...