środa, 24 lipca 2013

BEACH PARTY

Jak już obiecałam na facebooku - dzisiaj makijaż "Beach Party". Jak tworzyłam ten makijaż, to wydawało mi się, że wymyśliam niezwykle oryginalne połączenie kolorystyczne (róż + pomarańcz). Potem przypomniało mi się, że widziałam go już u Katosu :) Mimo wszystko uważam, że jest gody uwagi. Idealny dla zielonookich!

#As I promise on Facebook - Beach Party make-up today. I thought it's original combination of colors (pink&orange), but I forget I saw it before :P After all I think this combination is noteworthy. Is perfect for green eyes!#







44 komentarze:

  1. Pięknie! Cudownie podkreśla Twoją URODĘ!!! i te rzęsy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, rzęsy przedłużane, ale wyszły całkiem naturalnie!

      Usuń
  2. strasznie mi sie podoba;) taki letni;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu miał być w stylu letniej imprezy :D

      Usuń
  3. Śliczny i te niebieskie dolne rzęsy są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla zielonookich czyli dla mnie :) Ślicznie :) A ten niebieski tusz to skąd? No i jeszcze jedno, to Twoje naturalne rzęsy czy coś doklejałaś? Wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam tuszu, więc użyłam eyelinera, trzeba kombinować:) a rzesy sa przedłużane, ostatnio byłam modelką na kursie. nie muszę doklejac sztucznych :)

      Usuń
    2. No proszę, a już myślałam, że może używasz jednej z tych drogich odżywek do rzęs :) Ja coraz częściej zastanawiam się nad kupnem takiej odżywki bo jakoś boję się przedłużania rzęs, a raczej efektu późniejszego. Choć może się mylę... Pozdr :)

      Usuń
    3. Te odżywki są fajne, tylko musisz ich używać na okrągło, jak odstawisz to masz z powrotem takie rzęsy, jakie miałaś wcześniej. Ale przedłużaniem 1:1 można je zniszczyć jeszcze bardziej, choć nie zawsze w zależności od jakości usługi :) Można używać tych drogich odżywek w trakcie noszenia rzęs, więc można zapobiec zniszczeniu.

      Usuń
  5. Bardzo ładny makijaż :) a ten fiolet/róż wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie!
    Świetne kolorki - a do tego te dolne niebiskie rzęsy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie wyglada :) idealny na lato

    OdpowiedzUsuń
  8. ten niebieski tusz na dole pieknie wydobywa pozostale kolory, wyglada genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale swietny ! w sam raz dla mnie ;) bo ja zielonooka :))
    a na dole oka jkś cień tez dawałaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super to wyglada !
      a możesz mi zdradzić jakiej firmy cienie ? ;)

      Usuń
    2. Jasne, różowy z catrice (300 pink rock super star), jasny róż w wew kącikach my secret mat (512) pomarańczowy pierre rene (202 orange coctail) a ten na dolnej powiece to jakaś mieszanka :) (chyba inglot, sleek i cośtam :P)

      Usuń
  10. przyjemny, letni makijaż :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny :) Ja jako piwnooka za to bardzo lubię połączenie koralu z fioletem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny :> mimo, że widziałaś wcześniej takie połączenie dalej jest Twoim prywatnym odkryciem, które idealnie Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo, ja jestem zielonooka :D
    świetne połączenie kolorków, podoba mi się :)
    a Ty jakie masz duże, piękne oczyska! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :)
      Wypróbuj te kolory, napewno pięknie podkreślą zielone oczyska!

      Usuń
  14. Oczy masz fantastyczne, a makijaż cudo! Letnio i rześko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak właśnie miało być - letnio :)

      Usuń
  15. Super! Teraz brakuje mi tylko zielonych oczu! :DD
    Obserwuję :3
    Zapraszam http://enterandspace.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo zmaluję coś dla innych kolorów tęczówek, bez obaw :)
      Miło mi :)

      Usuń
  16. Ciekawe połączenie, przepięknie Ci w tych kolorach ;) Ja dopiero zaczynam, miło jak odwiedzisz http://rubia-makeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jeśli dobrze widzę to masz przepiękny niebieski tusz ba dolnych rzęsach :) co raz bardziej przekonuję się do takiego looku :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do rzęs użyłam eyelinera, bo kolorowego tuszu niestety nie posiadam, ale przypuszczam, że to niedługo się zmieni bo można z nim zrobić cuda :)

      Usuń
  18. Przepiękny makijaż. Wspaniałe połączenie kolorów do tego biała linia wodna robi super efekt. I rzęsy - śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej, fantastycznie malujesz, z chęcią będę podglądać Twoje poczynania, dlatego zostaję tutaj na dłużej i obserwuję:) Lubię blogi, na których jest duuużo makijaży. Pozdrawiam - Ola J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, zapraszam zatem do regularnych odwiedzin :)

      Usuń
  20. pięknie Ci w takich delikatnych, subtelnych i romantycznych makijażach :))
    super wygląda to połączenie :) nieważne kto zrobił to pierwszy :P
    To mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bo przyznam się szczerze, że nie byłam pewna czy aby ten makijaż nie za delikatny :) Dzięki!

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...