piątek, 28 czerwca 2013

REDMYLIPS TIPS# FRESH LOOK

Rozpoczęłam nową serię, gdzie będę dzielic się z Wami poradami i trikami dotyczącymi makijażu. Dziś chcę pokazać Wam mój sposób na świeży dziewczęcy wygląd. Nie ma w nim nic trudnego, dlatego jestem pewne, że każda z Was będzie potrafiła go wykonać.


1. Zaczynam od zakrycia niedoskonałości cery korektorem z Flormaru, o którym niedawno pisałam. W związku z tym, że zachowuje się jak kamuflaż, nakładam go pod podkład. Wciskam w pory wilgotną gąbeczką.
2. Podkład z La Roche Posay "Toleriane"
3. Puder sypki z Inglota "wciskam" w pory - dzięki temu skóra pozostanie matowa na długo, a makijaż utrwali się
4. Na kości policzkowe nakładam ulubiony odcień różu - tu Astor kolor "Rosewood"


Przechodzimy do oka
5. Na całą powiekę nakładam bazę firmy KOBO. Cienie będą trwałe i nie będą zbierać się w załamaniu. Powinny używać jej w szczególności właścicielki tłustej powieki.
6. W załamaniu powieki i powyżej nakładam ten sam róż, którego używałam do podkreślenia kości policzkowych
7. Podkreślam brwi cieniem do brwi firmy Inglot (niestety nie znam numeru) 
8. Rozświetlam strategiczne miejsca okolicy oka - środek powieki ruchomej, wewnętrzne kąciki, łuk brwiowy oraz środek dolnej powieki. Użyłam do tego kilku pomieszanych połyskujących cieni w piaskowych i złotych odcieniach

Już teraz twarz wygląda naprawdę świeżo!



Czas na wykończenie makijażu
9. Dokładnie tuszuję rzęsy maskarą 2000 Calorie od Max Factora
10. Nakładam błyszczyk i wklepuję go palcem

GOTOWE! Świeżo i dziewczęco!






28 komentarzy:

  1. slicznie a czy ten korektor nie zapycha?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie tego typu produkty zapychają. Nie odczujesz tego nakładając punktowo na niedoskonałości, ja zwykle używam go w okolicach policzków i nie odczuwam zapychania. Mimo to, porównując do innych korektorów typu kamuflaż, ten jest naprawdę lekki.

      Usuń
  2. Efekt super! Delikatnie i romantycznie bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie najlepszy makijaż codzienny dla każdej kobiety!!! <3!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo świeżo i dziewczęco - czyli tak, jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prosty i bardzo ładny!
    spróbuję go zrobić jutro :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cieszę się, że skorzystasz :)

      Usuń
  6. No świeżo i lekko :) idealnie na upalne lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, z resztą nie wyobrażam sobie w upał robić czegoś mocniejszego !

      Usuń
  7. No i pięknie, na co dzień zazwyczaj ograniczam się właśnie do takiego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny efekt :) A jaki masz kolor tego korektora z flormaru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest 3. Najjaśniejszy, w różowym tonie.

      Usuń
  9. Faktycznie nie trzeba dużo zrobić :).

    OdpowiedzUsuń
  10. naturalny efekt i taki lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. Kobieta jest umalowana a nie zamalowana :P

      Usuń
  11. fajnie, faktycznie mega lekko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. idealny makijaż dzienny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie, naturalnie i kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  14. faktycznie taki świeży, nieprzesadzony look ;)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...