środa, 12 czerwca 2013

RADIOACTIVE

Dzisiaj mam dla Was makijaż wieczorowy, piękne kolory ale subtelny mimo wszystko! W nieco innej scenerii, bo nie jestem w domu, ale zdjęcia na balkonie są pięknie oświetlone, makijaż bardzo dobrze widoczny, nie musiałam ich nawet obrabiać za dużo w programie :)

Trochę o makijażu: Ruchoma powieka pokryta jasnym perłowym błękitem w wewnętrznej części oraz intensywnym błękitem w zewnętrznej, przyciemniłam jeszcze zewnętrzny kącik granatem ale naprawdę delikatnie. W załamaniu nałożyłam fiolet ( 2 odcienie) i rozrarłam w smokey ku górze. Aby uzyskac płynne roztarcie dodatkowo użyłam jasnego pudrowego różu w okolicach łuku brwiowego. Dolna powieka to czarna kreska roztarta fioletem, mięta w wewnętrznym kąciku i odrobinka złota na deser :p Czarna kreska i dobrze wytuszowane rzęsy wykończyły oko. Usta w jasnym pastelowym różu ladnie komponują się z kolorowym okiem.














29 komentarzy:

  1. śliczny makijaż :) czemu nie zaczniesz nagrywać filmików jak go wykonujesz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam kamery :) Dużo tego jest w sieci, czy byłoby zainteresowanie moimi makijażami? Nie wiem:)

      Usuń
    2. nie dowiesz się do momentu aż nie spróbujesz ja bym z chęcią cię oglądała :)

      Usuń
    3. Miło mi, może kiedyś spróbuję jak wejdę w posiadanie sprzętu ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jak się tak teraz spojrzałam to troszkę takie pawie piórko

      Usuń
  3. Nie wiem co mam napisac. Tak mi sie podoba :). Sliczny to za malo :p.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle bomba!
    Strasznie zazdroszczę tego, że pasują ci wszystkie kolorowe makijaże. Ja dziś lekko wyciągnęłam cień ponad załamanie i zaraz potem wzięłam się za starcie go.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co trzeba poznac swoją twarz. Musisz wiedzieć w jaki sposób rozcierać aby pasowało do kształtu oka. Kolor to jedno a odcień to drugie, poznając swój typ kolorystyczny jest łatwiej :]

      Usuń
    2. Kolory dobieram intuicyjnie i zazwyczaj jakoś wychodzi, albo w tej kwestii jestem mniej krytyczna po prostu ;) Z kształtem jest gorzej, zarówno jeśli chodzi o konturowanie twarzy jak i makijaż oka.

      Usuń
  5. piękny, kobiecy makijaż... dużo odważnych kolorów, ale nie jest przesadzony ;) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, miałam nadzieję, że nie przesadzę. Dzięki!

      Usuń
  6. Świetny makijaż bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda pięknie! skojarzył mi się z letnim marzeniem, cokolwiek to znaczy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Taki jakby wróżkowy trochę :)

      Usuń
  9. Jej jak pięknie! Pasuje Ci taki makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam połączenie turkusu z fioletem - wygląda bardzo świeżo i efektownie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny! Wyglądasz zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...