czwartek, 20 czerwca 2013

FAVOURITE# CONCEALER

Kochani chciałam dzisiaj pokazać Wam produkt godny polecenia. Jest nim korektor firmy Flormar, dostępny w czterech odcieniach. Ma gęstą, tłustą konsystencję kamuflażu. Polecam go osobom z niedoskonałościami cery. Fantastycznie kryje, porównałabym poziom jego krycia do mojego ulubionego kamuflażu Dermacolor z Kryolanu, jednak ten jest nieco bardziej kremowy i kosztuje 11 zł! Uważam, że za taką cenę warto go kupić, jeżeli na codzień potrzebujesz krycia a nie chcesz wydawać fortuny na korektor to ten z pewnością się sprawdzi. Szczególnie polecam nakładać go gąbeczką - poziom i trwałość krycia jest wtedy najlepsza.

#Hi guys! Today I want to show you my last favourite concealer from Flormar. He's avaliable in four shades, very oily and thick like a camouflage. Will be perfect for all skin imperfections cause he conceal as good as my favourite Dermacolor from Kryolan camouflage, but this one is more creamy and very cheap. I recommend to use it with the silicone sponge cause it gives the best results in concealing and long-lasting.#




9 komentarzy:

  1. ja mam z flormaru eylarner i jestem nim zachwycona wiec pewnie na ten produkt tez nie mogłabym narzekać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flormar jest dla mnie odkryciem roku, mają naprawdę dobrej jakości produkty

      Usuń
  2. Ooo zaciekawił mnie bardzo :) szczególnie, że porównałaś go do mojego ukochanego Krolanu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie go można dostać? W jakichś sklepach stacjonarnych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flormar ma swoje stoiska w galeriach handlowych, trzeba sprawdzić czy w danym mieście jest

      Usuń
  4. Świetne!!! :))) dzięki za tę recenzje. Koniecznie zamówie go z neta :)
    <3 <3 <3
    Tylko żebym trafiła kolor.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno wypróbuję, już się zabieram do internetowych poszukiwań ;) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...