poniedziałek, 27 maja 2013

UNA MATTINA

Kochane dzisiaj krótko, nie mam chyba nastroju. Bardzo zły dzień. Bardzo smutny. Nie chcę Wam psuć humorów, więc lepiej nie przybliżę o co chodzi. Utwór idealnie oddaje to, co czuję.
Kolorowy makijaż, który wykonałam na konkurs u Zmalowanej. Z ponad 140 nadesłanych prac wybrano 33, w tym moją co i tak było dla mnie miłym wyróżnieniem. Zwyciężyły cudowne prace. 

#Hi guys, rally concisely today, cause I have a bad day. Really sad. Nevermind, I don't want you to have the same feelings. This music composition shows exactly my feelings.
My make-up is really colorful, inspired by flowers on picture.It was a competitive make-up. From over 140 make-ups only 33 was chosen. My make up was among those 33, so it was really big prize for me.#

Ludvico Einaudi - Una Mattina

moja inspiracja/ my inspiration








21 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega ciekawy makijaz, taki hmm... "wróżkowy" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny makijaż. Strasznie pracowity i jak starannie wykonany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, że troszkę się starałam :P

      Usuń
  4. magia kolorów :) piękna estetyka :) a te dolne rzesy przypominają mi troszke pajęcze nóżki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jak się przyjrzałam, to mi też przypominają pajęcze nóżki....

      Usuń
  5. bez dodatku eyelinera na srodku powieki byłby lepszy! ale i tak cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eyeliner był tu "głównym bohaterem"!

      Usuń
  6. Bardzo mi sie podoba twoj makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł, wykonanie.. :) bardzo mi się podoba :)

    Nie zgodzę się z Sylwią Be. Gdyby nie eye liner nie było by "tego" efektu. To właśnie Liner trzyma to wszystko w ryzach. Bez niego byłby to "zwykły" kolorowy make up

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wyawało, ten nietypowo położony eyeliner miał być największą "atrakcją" tego makijażu.
      Dzięki!

      Usuń
  8. gratulacje! nie dziwie się, że Cię wyróżniono, bo make up pierwsza klasa :) aaa i strasznie Ci zazdroszczę tych ust! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż!

    Mam nadzieję, że wszystko się jednak ułoży u CIebie. Czasami musimy się zmierzyć z problemami, na które nie byliśmy gotowi, znam to aż za dobrze.

    A z przyjemniejszych rzeczy :) Dziwisz się, że zużycia duże :) Ja zawsze sporo używałam kosmetyków ale od kiedy prowadzę blog jest tego więcej. Ale - jak włoski myję codziennie i codziennie daję odżywkę to już się zbiera :) Ciałko smaruję też codziennie, nieraz 2 razy, z myciem podobnie. A wszystkiego ubywa i ubywa, bo ja jakoś nie oszczędzam na używanej ilości :) Często też jest tak, że daję odlewki kosmetyków koleżankom w pracy, najczęściej tych, które są fajne, żeby im polecić, żeby same spróbowały. I tak się zbiera kupa pustych opakowań :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, w sumie to nie problem tylko taka przykra sytuacja.. Nieważne :)
      W sumie racja, prowadzenie bloga kosmetycznego trochę zobowiązuje do tego, żeby używać więcej nić przeciętnie. Ja kiedyś byłam maniaczką kosmetyczną, ale potem przeobraziłam się w "naturalistkę" i uznałam, że nie będę pakować na siebie takiej ilości chemii. Także podziwiam za konsekwentność bo mi by się nie chciało balsamować 2 razy dziennie na przykład :)

      Usuń
  10. Prześliczny jest ten makijaż ! Taki kolorowy :) Masz talent !
    Dodaje do obserwowanych bo świetny blog , pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż, myślę że gdyby go doinaczyć ;) dorysować więcej czarnych krech to byłby idealny na konkurs na FB :}
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.582882215066720.1073741829.485085508179725&type=1

    Przepraszam jeśli zaspamiłam od połowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ten konkurs, jakos do mnie nie przemawia. Patrząc na nadesłane prace zaczynam się zastanawiać , czy miałabym się zainspirować czy skopiować makijaż. Nie wiem, chyba nie zrozumiałam przesłania konkursu :(

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...