piątek, 10 maja 2013

STAY

Cześć! Chcę pokazać Wam dzisiaj makijaż, który zmalowałam na potrzeby konkursu. "Słoneczne marzenia"  nasunęły mi "oczywistą" kolorystykę zachodu słońca, prosta forma skupia uwagę na ładnych przejściach kolorystycznych. Usta również niczym "pocałunek słońca". Brzmi to trochę literacko, czasem się zastanawiam czy makijażu nie traktuję za bardzo artystycznie. Dla mnie to sztuka. Użytkowa wprawdzie, ale pobudza wyobraźnię. Totalnie pochłonęły mnie ostatnio makijaże niewyjściowe, nieużytkowe co z resztą widac na blogu. Może wrócę, zobaczymy. Teraz relaksik przy "Stay" Henry'ego Krinkle. 








Jak Wam się podoba?

19 komentarzy:

  1. Genialny! Piękne, soczyste kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Wręcz idealne cieniowanie :) Bardzo podoba mi się to połączenie kolorów.
    Jedyne co bym zmieniła to trochę wyciągnęła brwi na skronie żeby zachować proporcje w makijażu, ale ogólnie ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Z tymi brwiami to faktycznie by pasowało, nie pomyślałam o tym :)

      Usuń
  3. Przepiękny efekt! Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wyszło ekstra !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny efekt, ja bym nie miała cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały szkopuł w tym, żeby ją mieć :)

      Usuń
  6. Piękny makijaż! Jedyne co mi nie gra to brwi... Zdają mi się być zbyt krótkie do tego make upu. Ale co ja tam wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brwi nie modyfikowałam, zostawiłam naturalne. Byćmoże powinnam pociągnąć dłuższe :]

      Usuń
  7. Bardzo efektowny make up! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. cóż to za szminka? wygląda obłędnie! :)
    makijaż super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szminka połączona ze złotym cieniem do powiek - szminka Avon (matowa) Coral Cashmere i cień z inglota :]

      Usuń
  9. Efekt WOW, fajne zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga - dzięki temu mogłam poznać Twoje wspaniałe prace makijażowe :) Jestem zachwycona i zazdroszczę talentu :) Pozdrawiam serdecznie i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mnie to cieszy :]

      Usuń
  11. ten jest cudowny :) kolorystyka swietna jak i wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...