wtorek, 14 maja 2013

LILITU

Hey! Dziś mam dla Was coś nieco orientalnego. Jest to kolejny makijaż konkursowy (obawiam się, że następny też będzie konkursowy... :P ), ale to chyba bez różnicy. Chciałam, żeby przypominał niebo o zachodzie słońca, mienił się i miał duuużą ilość błyskotek :) 
Dzisiaj słucham świetnego kawałka Blueneck - "Lilitu", jest nieco przytłaczający ale przez to fenomenalny.

#Hey guys! Today I have for you something a little bit oriental :) My inspiration was a sunset sky - all those colors and radiance. Hope you like it!#










33 komentarze:

  1. Ohoho, konkursowo u Ciebie ostatnio. Fajny make up. Przyznam, że ten podoba mi się bardziej niż wcześniejszy. Trzymam kciuki i życzę powodzenia w konkursie;)

    Dziękuję również za odwiedziny u mnie i pozostawiony komentarz;) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś wszystkie konkursy zbiegły się w czasie :] Dzięki :)

      Usuń
  2. świetny make up!! Rewelacyjny do sesji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż i cudowna piosenka :) Życzę powodzenia w konkursie i oczywiście trzymam kciuki za wygraną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, wygrać niestety mi się nie udało (nie mam szczęścia do konkursów ;) ).

      Usuń
  4. O kurcze wygląda fenomenalnie!! Jestem zaskoczona, że nie wygrałaś ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze mam pecha :) Jak zrobię coś klasyczniejszego to wygrywa awangarda, jak zaszaleję to wygrywa klasyczny i bądź tu człowieku mądry ;)

      Usuń
  5. O matko, cudowny makijaż! I pomysleć, ze są ludzie z takim talentem - ja nawet ładnej kreski eyelinerem nie potrafię namalować ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest kwestią wprawy i czymże jest talent bez ciężkiej pracy, prawda? :)

      Usuń
  6. wowwwwww,ale efekt :O masakra,jaka wyobraźnia i precyzja,szacun :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż i ta tęczówka! Widać, że malowanie to sztuka :) Powodzenia w następnych konkursach!

    OdpowiedzUsuń
  8. zjawiskowo, kolorowo, super, efekt jest niesamowity!
    Blog,FB,Twitter

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, genialny! Dzieło artystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja artystyczna wizja Orientu przypadła mi do gustu:) Podziwiam precyzję, z jaką wykonałaś makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj. Kocham Blueneck :) Choć moim ulubionym kawałkiem Le:465. W ogóle płyta Scars of the midwest jest moją ulubioną.
    Polecam Ci Her name is calla "Pour more oil" - bardzo poruszający kawałek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, z pewnością przesłucham! Lubię odkrywać dobre zespoły :)

      Usuń
  12. o matuchno kochana, napatrzeć się nie mogę :) jest tak cudowny, perfekcyjny, ze nawet na ulice nie powstydziłabym się wyjść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym się chyba nie odważyła wyjść :)
      Dzięki!

      Usuń
  13. Odlotowy makijaż, mnóstwo barw ale całość świetnie się komponuje. Poza tym jest sexy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O mamusiu, umarłam z zachwytu. Makijaż jest fenomenalny (z wrażenia poprzekręcałam litery w tym słowie :D). Cudo, cudo.

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG! Świetnie! Masz ogromny talent :) można się od Ciebie dużo nauczyć :) i dziękuję za sugestię :)
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...