niedziela, 5 maja 2013

LIKE A PRINCESS

Dzisiaj mam dla Was efekty ostatniej sesji. Wyszło trochę glam-rockowo, miała być ostra wersja księżniczkowa :D Do dużej białej sukni dodałyśmy kalosze, ramoneske i ciemny makijaż. Za tło stanowiły nam okoliczne lasy. Sesja miała odbyc się około 7mej rano (chciałyśmy miec piękne światło) ale tak to już jest jak 3 kobiety próbują coś zrobić :P Miałyśmy godzinny poslizg. Cóż, miłego oglądania :D

 Fot: Dorota Chojnacka
Mod: Agata
MUA,hiar: ja










Sesja była w sumie dość ekstremalna, ale przynajmiej było wesoło :) Mam nadzieję, że się Wam podobała. Do następnego! Buziaki!





10 komentarzy:

  1. Ekstremalnie, ale powiem inaczej: zajebiście!! Uwielbiam takie sesje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem bardzo fajnie wyszło - taka uciekająca zbuntowana Panna Młoda. I te kalosze!!!! git :)

    OdpowiedzUsuń
  3. doskonały look! :) uwielbiam takie niestandardowe panny młode :D tylko kaloszy nie znoszę, ale akurat tutaj widzę, że musiały być ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie miałyśmy ze sobą kilka par różnych butów, i szpilek i botek itd, ale nie przydały się ze względu na warunki :D

      Usuń
  4. cudenko :) ta suknia wymiata :D a kalosze do niej to awanagarda juz ze hej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej zawsze lubię zdjęcia z backstage'u :D a godzinny poślizg w babskim wykonaniu to naprawdę niewiele! u mnie norma! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby racja, jednak taki poślizg nigdy mi się jeszcze nie przytrafił :P

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...