środa, 1 maja 2013

LIEBSTER BLOG AWARDS x2

Po raz kolejny zostałam wyróżniona przez blogerki, otrzymałam nominację do Liebster Blog i to podwójną! Tak się złożyło, że otagowały mnie dwie blogerki w podobnym czasie, dlatego połączę ten wpis w jedno. Przypomnę na czym polega całe to wyróżnienie.
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Przyznam szczerze, że nie bawi mnie za bardzo odpowiadanie na pytania typu "kawa czy herbata?" i zadawanie podobnie bezsensownych pytanek innym. Jednak część pytań jest ciekawa i może faktycznie kogoś zainteresują. Ja jednak nie będę ciągnąc tego "tasiemca" dalej i nikogo nie nominuję :) Uprzedzam, że nie lubię o sobie gadać czy pisać dlatego odpowiedzi będą zwięzłe i na temat:P

Jako pierwsza otagowała mnie wiolkaa93, oto jej pytania:


1. Ulubiona marka kosmetyków?
- nie mam takiej jeszcze, wielu nie próbowałam :)

2. Masz jakieś zwierzątko?
- mam psiaka :) Ma na imię Suri i jest królową domu :D


3. Włosy krótkie czy długie?
- kobieta zmienną jest

4. Spodnie czy spódnica?
- kobieta zmienną jest :)

5. Lubisz fast- foody?
- Nie cierpię. Nie jem.

6. Jakie masz plany na wakacje?
- wygrzać się na słońcu ;)

7. Kolor ścian w twoim pokoju to..
- nie mam pokoju. W sypialni jest beż i śliwka :)

8. Na jako teraz masz wymalowane paznokcie?
- nie mam pomalowanych

9. Ulubione zajęcie?
- czytanie mangi, rysowanie, wizaż i wiele innych, koniecznie kreatywnych zajęć



10. Uprawiasz sport?
- wyczynowo nie, ale ćwiczę :)

11. Ulubiony kolor?
- To się zmienia:) Artyści nie lubią się ograniczać :D


Jako kolejna nominowała mnie Dolly Cocossino, jej pytanka:
1. Pierwszy zakupiony przez Ciebie kosmetyk?
- Z kolorówki chyba był to korektor, albo błyszczyk


2. Ulubiony film?
- To się zmienia, teoretycznie nie lubię filmów (wolę bajki :D )

3. W którym kraju chciałabyś żyć i dlaczego?
- W Japonii bo kocham ich kulturę, język, żarcie i wszystko co z Japonią związane


4. Uczucia czy rozsadek?
- Rozsądek, a najlepiej rozsądne uczucia :D :D

5. Ulubiony kosmetyk pielęgnacyjny ?
-Masło shea :]

6. Jakiego koloru nigdy byś nie użyła w makijażu ?
- nie lubię się ograniczać :)


7. Dlaczego założyłaś bloga?
- gdy nauczyłam się sztuki makijażu zapragnęłam "zbierać" makijaże, uwieczniać je. Blog to miejsce, w którym mogę je kolekcjonować.

8. Jeśli masz do wyboru pojechać na wakacje czy kupić wymarzona torebkę, parę butów (albo coś innego chodzi o to, ze to jest przedmiot) która kosztuje mnw tyle samo to ?
- wolę być niż mieć, bez dwóch zdań wakacje!

9. Nigdy bym.... (dokończ zdanie)
- ojej takie szerokie pytanie.. Nie zdradziłabym męża, nie wydała wypłaty na kosmetyki, nie zrobiła na blogu projektu "denko".....

10. Bez czego nie potrafisz żyć ?
- bez męża, słońca, Boga, kredek :D


11. Czy zrobiłabyś sobie operację plastyczną?
- na chwilę obecną nie wyobrażam sobie tego i nie widzę takiej potrzeby. Jak się zestarzeję to może się to zmieni, ale chyba za bardzo boję się operacji :]



To by było na tyle :D Mam nadzieję, że nie zanudziłam. Buziaki!

4 komentarze:

  1. Hej dzieki za odpowiedzi:) i zdjecia. szczegolnie to ostatnie;) pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja za wyróżnienie ;) Uznałam, że ze zdjęciami będzie ciekawiej :]

      Usuń
  2. Gratuluję kolejne nominacji :)

    Śliczna psina :) bardzo fajny rysunek i ekstra makijaż :) też nie lubię się ograniczać w makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, diękuję, dziękuję :D :D

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...