piątek, 19 kwietnia 2013

CRACKPOT

Wiosna! Nareszcie! Wybudzam się w końcu ze snu zimowego :) Czas na odświeżenie szafy i troszkę koloru w makijażu. Makijaż, który Wam prezentuję nie jest może propozycją na wyjście, ale z pewnością inspiracją do wykonania kolorowego makijażu. Połączenie kolorystyczne, które zastosowałam to taka kropla utęsknionego słońca :) 
A muzycznie u mnie ponownie zespół Tune z najnowszym fantastycznym kawałkiem "Crackpot", który całkiem trafnie wpasuje się w makijaż. Byłam ostatnio na ich koncercie i jestem zachwycona tym zespołem! Miłego słuchania i oglądania :)




Makijaż nie należy do prostszych, ze względu na mocne intensywne linie. Przed nakładaniem kolorów narysowałam kontur białą kredką aby było mi łatwiej a kolor był bardziej intensywny. Ważne jest aby je dokładnie łączyć tworząc deseń. Dolną powiekę już roztarłam aby całość wyglądała lepiej :) Dodałam troszkę połyskujących cekinków aby nadać makijażowi świeżości. Sztuczne rzęsy podkreśliły spojrzenie.
Na usta nałożyłam matową koralową szminkę, którą następnie połączyłam z połyskującym złotym cieniem (nałożyłam go na łuk kupidyna i centralną część dolnej wargi) uzyskując świetlisty efekt.









52 komentarze:

  1. Ale fajny makijaż, iście letni :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra !! bardzo ciekawe wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku pięknie...chyba nigdy nie nabiore takiej wprawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana kwestia czasu! Mi i tak daleko do mistrzostwa ale nie ma co się poddawać tylko ćwiczyć ile się da! :D

      Usuń
  4. czym robiłaś usta? *.* wyszły takie dwukolorowe jakby i idealnie pasują do oczu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usta to matowa szminka z Avonu Coral Cashmere i złoty cień do powiek Inglot 105 :]

      Usuń
  5. łooo, świetny makijaż! jestem pod wielkim wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow :D jaki makeup :) niesamowita precyzja :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny i oryginalny pomysł, świetnie wygląda to razem z tym brokatem

    OdpowiedzUsuń
  8. co za pomysl swietne usta i oczy i nie wiem co lepsze , całosc jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy makijaż. Podoba mi się brokat pod linią wodną. Ładnie kontrastuje z prostymi liniami na górnej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wydawało mi się, że jak na dolnej powiece też zrobię ostre linie to całość będzie jakaś taka nudna :]

      Usuń
  10. super, świetnie zrobiony! Genialnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. idealny na wybieg :D jakoś tak mi się skojarzył :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe połączenie, ale moją uwagę przykuły głównie usta! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze nieskromnie przyznam, że mi też :D Nie spodziewałam się, że taf fajnie wyjdą ^^

      Usuń
  13. perfekcja:)
    makijaż oczu kojarzy mi się z makijażem lalek, ale oczywiście w pozytywnym sensie czyli gładkości i idealności:))

    OdpowiedzUsuń
  14. ekstra ;) baaardzo ciekawe wykonanie ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny makijaż. Coś się dzieje, jest kolorowo, wykonanie staranne. Niewątpliwie przenosi do bajkowego świata:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięky makijaż.:D
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow jestem oczarowana! Jaka precyzja i wielki talent tkwią w Tobie! Jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać, że makijaż nie był prosty do wykonania, ale efekt powalający:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymagał precyzji i cierpliwości :]
      Cieszę się, że było warto ;)

      Usuń
  19. piękny makijaż na jakiś bal czy coś ale świetny <333 pozdrawiam .

    sylwia0001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny makijaż :)
    Zostałaś u mnie otagowana. Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny makijaż, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  22. No toś pojechała! Bajecznie wyszło! To teraz proszę o tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah dzięki :D
      Jej spróbuję zmajstrować jakiś step :]

      Usuń
  23. Masz niesamowity talent Sylwia, bardzo podobaja mi sie Twoje awangardowe propopzycje! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to słyszeć, bardzo dziękuję i pozdrawiam również.

      Usuń
  24. O ile na tak pomalowaną górną powiekę się nie skuszę, to kradnę brokat z dolnej! Sama bym na to nie wpadła, a efekt mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wpadłam na to zupełnie przypadkiem, zaimprowizowałam a efekt mnie samą również zaskoczył. Kradnij śmiało, tylko pochwal się rezultatem potem :D

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...