czwartek, 4 kwietnia 2013

APRIL

Hej dziewczyny! Chciałam Wam dzisiaj mój makijaż, jaki wykonałam na konkurs u Zmalowanej, ale będę musiała się dodatkowo pochwalić, że owy makijaż zajął w tym konkursie trzecie miejsce :) Bardzo się cieszę, bo to mój pierwszy konkurs, w którym zdobyłam podium :)
Konkurs zatytułowany był "wiosenne inspiracje" i polegał na wykonaniu makijażu inspirowanego jednym ze zdjęć prezentowanych na blogu. Moją inspiracją został ładny kolorowy widoczek:


A makijaż prezentował się tak:







Jak Wam się podoba moja propozycja konkursowa? :)

40 komentarzy:

  1. genialne i odwazne polaczenie kolorkow. ja tylko zrezygnowalabym z zielonego, bo nie przepadam za ty, kolorem, ale on jest podstawa obrazka, ktory byl inspiracja ;) obserwuje i czekam na kolejne makijaze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż super prezentuje się w tym świetle zachodzącego słońca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealnie trafiłam na pogodę :) To był akurat czas, gdzie było czuć odrobinę tą naszą niedoczekaną wiosnę, słoneczko przynajmniej świeciło :(

      Usuń
  3. Bardzo dobrze wykonany makijaż, ciekawe połączenia kolorów.
    Warto popracować nad światłem bo to bardzo podnosi jakość całego foto i pokazuje w całej postaci jaki masz talent!!! super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Oświetlenie moich zdjęć zwykle zależne jest od pogody za oknem, ale kombinuję nad sztucznym, żeby mieć dobre światło bez względu na porę dnia i roku ;)

      Usuń
  4. Cudny, a najlepsze trzecie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, faktycznie całkiem fajne ;)

      Usuń
  5. wydaje mi się przepiękna ta propozycja, geeenialny makijaż oka! zwłaszcza żółty mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moge wyrazic moj zachwyt 1 slowem - WOW:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorki <3 kosmos uwielbiam takie soczystości :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny i wiosenny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś niesamowitego! I jakie masz piekne brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez brałam udział w tym konkursie ale tym razem sie nie udalo. Gratuluję wygranej - i mam nadzieję do zobaczenia na spotkaniu bloggerek :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, planuję być na spotkaniu, więc mam nadzieję - do zobaczenia :)

      Usuń
  11. Piękny makijaż :) Uwielbiam takie połączenia różnych barw:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, widziałam na fb :) Piękny !

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję zajęcia trzeciego miejsca! :D
    Makijaż rzeczywiście świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję! Makijaż cudowny, kolory pięknie przechodzą :) mogłabym rzec, że przyszła wiosna! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w tym makijażu! <3 Jeej, jaki on piękny!

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...