poniedziałek, 25 marca 2013

ROSEBUD

Chciałam przedstwaić Wam dzisiaj efekty sesji konkursowej. Nie bez powodu zatytułowałam tę sesję "pączek róży". Gdy przyjechałam do mieszkania Pani fotograf w progu czekała na mnie Emilia. Z początku niepewna, nieśmiała pod naszą opieką rozkwitła jak piękny kwiat. Widać było jej pewność siebie z każdym pociągnięciem pędzla, z każdym pstryknięciem obiektywu. Ta sesja, z modelką - amatorką dała mi więcej niż niejedna z profesjonalnymi modelkami.


Tutaj Emilia z podkładem, pudrem, różem, przyciemnionymi brwiami. Przed "metamorfozą".








I oto efekty "po". W pełnym makijażu i fryzurce.
Fotograf: Dorota Chojnacka
Modelka: Emilia Górska
MUA i włosy: Ja

POP




ROMANTIC




GLAM




BOHO






Jak Wam się podobają efekty sesji konkursowej i metamorfoza Emilki?



28 komentarzy:

  1. Cuuuudoooo *,* Najbardziej podoba mi się "Romantic", rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny jesteście niesamowite!!! Wspaniała metamorfoza. Makijaż boski, a zdjęcia?? Jak zwykle fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszymy i dziękujemy :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ogromna prawda? Ja też nie mogłam uwierzyć :D

      Usuń
  4. piękna modelka i niesamowite zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Totalna odmiana, bardzo mi się podoba. :D Genialnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nawet nie przypuszczałam, że taki wyjdzie :)

      Usuń
  7. zdjęcia romantic: piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widać ogromną różnicę :))) zarówno w makijażu, uśmiechu, faktycznie modelka rozkwitła! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super makijaz i sliczen zdjecia - szczegolnie te 'boho' mi sie podobaja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się bardzo :) Ja też uwielbiam boho!

      Usuń
  10. Piękna zmiana :) a fotki napatrzeć się nie mogę jak pięknie wykonane i dopracowany każdy szczegół sesji :) wyszło bardzo naturalnie, podoba mi się :) dziękuję za komentarz u mnie - dołączam do grona obserwatorów i również zapraszam do siebie :) będzie mi niezmiernie miło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te miłe słowa, cieszę się bardzo :)

      Usuń
  11. Z chęcią będę podglądać, bo zapowiada się naprawdę ciekawie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna metamorfoza! Wydobyłaś atuty urody modelki.

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyszła metamorfoza, musze na jakąs blogerkę w Poznaniu trafic która wykonuje tego typu projekty .

    OdpowiedzUsuń
  14. o jej co za zmiana! ja też poproszę taką metamorfozę :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...