niedziela, 3 marca 2013

MY BODY IS A CAGE

Makijaże inspirowane utworami muzycznymi - co Wy na to? Chciałam odświeżyć trochę bloga, dodać coś od siebie.  Lubię posłuchać czasami czegoś dobrego, jak każdy z nas :) Stąd pomysł. Dajcie znać co sądzicie.
Dzisiaj wykonałam makijaż inspirowany kawałkiem Petera Gabriela "My body is a cage"


Kawałek niesamowicie klimatyczny, tajemniczy. Wzbudza we mnie duże emocje czego od muzyki wręcz wymagam. Ostatnimi czasy mój ulubieniec:) A oto makijaż.
Na powiece połączenie czerni, brązu, fioletu, czerwieni i złota w nieco graficznej formie. Myślę,że te kolory są dla siebie stworzone, świetnie się razem komponują. Sztuczne rzęsy wieńczą dzieło. Fryzura to "zlepek spinek i wsuwek" ;)








24 komentarze:

  1. Makijaż jest piekny i precyzyjnie wykonany, przypomina mi zachód słońca w lecie...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie racja,te ciepłe kolory, połączenie złota i czerwieni trochę słoneczne :)

      Usuń
  2. Prześlicznie zrobiony makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjnie powiększył oczy!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Sama się zdziwiłam, nie przypuszczałam, że będzie powiększający

      Usuń
  4. I fryzura i makijaż WOW :D Podobają mi się takie kolory! A Ty to w ogóle w każdych wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie. jak zwykle z resztą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no ten jest typowo do jakiejs sesji zdj ! jako modelka miałabys duze szanse no chyba ze juz jestes;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem aczkolwiek niejeden fotograf już mnie namawiał na sesję, więc może coś w tym jest :)

      Usuń
  7. Fajny, mocny makijaż :) chyba sobie taki zmaluję w najbliższym czasie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż, kolorystyka,wykonanie.

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...