piątek, 29 marca 2013

MASQUERADE

Witajcie! Dzisiaj mam dla Was kolorowy, niewyjściowy makijaż. Mąż mówi, że wygląda, jak skrzydła motyla i faktycznie! Kształt makijażu i kolorystyka może go przypominać. Troszkę koloru może choć w niewielkim stopniu przybliży długo oczekiwaną wiosnę :) Mimo kolorów makijaż sprawia wrażenie hmm... Mrocznego? Może trochę za mocne określenie, ale słodki to on nie jest :D

Skoro makijaż przypomina skrzydła motyla, czy maskę to do posłuchania Tune - Masquerade. Świetny polski art-rockowy zespół - uwielbiam ich!










Jak Wam się podoba ta propozycja?

52 komentarze:

  1. fajnie...a te rzęsy są mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Rzęsy z zestawu sztucznych rzęs H&M :)

      Usuń
  2. Bardzo sie nam podoba:) Szczegonie to zdjecie z zamnietymi oczami - wtedy makijaz prezentuje sie bosko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, te z zamkniętymi lubię najbardziej :)
      Dzięki!

      Usuń
  3. Makijaż śliczny i jakie masz rzęsy mega w nim

    OdpowiedzUsuń
  4. niektore bohaterki fantasy taki makijaż powinny miec

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, chętnie zrobiłabym zdjęcia modelce z takim makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłoby wyglądać intrygująco :]

      Usuń
  6. Kojarzy mi się z barwnym ogonem pawia :) powala połączeniem barw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorystyka faktycznie jak pawie piórko :)

      Usuń
  7. Jeeej, chciałabym umieć się tak malować, lecz pewnie gdy ja bym się do tego zabrała nie wyszło by nic innego niż tylko nawalone ciapki ;D. Śliczna jesteś!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. rzęsy h&m? no kurcze aż pójdę ich poszukać bo mnie zaczarowały :3 makijaż boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam już jakiś czas temu, ale widuje je regularnie w H&M, są świetne do takich makijaży! :)

      Usuń
  9. Świetny makijaż, i w ogóle Ty jesteś prześliczna!
    Będę częściej Cię odwiedzać, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo się cieszę :)

      Usuń
  10. Zdecydowanie robi wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. insane!! SO GLAM
    happy easter, love love <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny! nawet rzęsy mi się podobają, chociaż odważne.
    A co to za bronzer na policzkach? bo ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, bronzer z Astora - wersja dla brunetek :)

      Usuń
  13. Wow, niesamowity makijaż, rodem z wybiegów czy jakiś takich sesji do najbardziej prestiżowych magazynów, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurcze ,wręcz prześwietny jest !!

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealnie piękny makijaż<3 Ta propozycja podoba mi się bardzo, jak i zresztą większość na Twoim blogu :) Trochę zresztą na nim utknęłam :D Obejrzałam wszyściunio od pierwszego wpisu <3 :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał! Chciało Ci się? :) Bardzo mi miło!

      Usuń
  16. Wow. Szczerze mówiąc nie wiem co mam powiedzieć, bo to, że ten makijaż jest piękny to za mało powiedziane :). Chciałabym chociaż raz mieć takie cudo na sobie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, bardzo chętnie bym Cię umalował :D

      Usuń
  17. Niesamowita stylizacja:) Perfekcyjny makijaż!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jeszcze tego z Max Factora, ale chętnie wypróbuję. :)

    Piękne makijaże, obejrzałam kilka i jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj - warto!
      Bardzo mi miło, dzięki :)

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...