czwartek, 21 marca 2013

HOME

Zauważyłam, że ostatnio pochłonęły mnie makijaże "niewyjściowe", mocne, abstrakcyjne, kolorowe. Przydałoby się w końcu coś normalnego! Jakiś dzienniaczek! Od dawna marzył mi się cień w kolorze rudego, pomarańczowego brązu. Nie miałam takiego we swojej kolekcji, więc połączyłam kilka cieni ze sobą i powstało praktycznie to, co chciałam uzyskać. Bardzo często jęczę, że chciałabym mieć taki czy inny kolor, a przecież wystarczy pomieszać jedno z drugim! Banał!

Żeby makijaż nie był taki całkowicie zwyczajny, dorysowałam piegi :) Podpatrzyłam gdzieś pomysł, żeby malować sobie piegi i bardzo mi się spodobał. Niesamowite jak można odmienić swój codzienny look kilkoma kropkami :D Choć piegowata część czytelniczek z pewnością nie rozumie mojego entuzjazmu :) Tak to już jest :)

A dziś do posłuchania Gabrielle Aplin - Home








Do następnego!


45 komentarzy:

  1. Super makijaz. Taki boho, idealny na wiosne :) A jako melomaniaczka stwierdzam, ze muzyka tez swietna :)

    Karla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki siostra, cieszę się, że ktoś słucha to co wrzucam:D :D

      Usuń
  2. Piekny look:) A piegi słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowa stylizacja;) uwielbiam takie klimaty BOHO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ja również, na wiosnę idealne!

      Usuń
  4. Efekt jest naprawdę wspaniały! A w piegach bardzo Ci do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nawet nie prypuszczałam :)

      Usuń
  5. wow, piękny makijaż, a piegi wyglądają jak prawdziwe! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się starałam :)

      Usuń
  6. naszyjnik przepiękny i bardzo ładnie współgra z makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w zasadzie to on mnie zainspirował do tego makijażu :)

      Usuń
  7. niezwykle naturalnie, podoba mi sie taki makijaz;)
    zapraszam;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi to słyszeć !

      Usuń
  8. Dziewczyno jesteś cudowna :O. Myślałam że widziałam dobre blogi ale ty jesteś niesamowita! Zapytam tylko jeszcze jaki bronzer masz na policzkach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał O_O Ale dodałaś mi skrzydeł O_O Dziękuję!
      Bronzer Firmy Astor - wersja dla brunetek :P :)

      Usuń
  9. dzięki za komentarz :) jesteś przepiękną dziewczyną! fajny blog, trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, postaram się :)

      Usuń
  10. Bardzo ładny makijaż noo i przegenialny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny makijaz, bardzo mi sie podoba, obserwuje i dzieki za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przejrzałam kilka Twoich makijaży i muszę przyznać, że masz oryginalne pomysły:) A z tymi piegami... może czytałaś kiedyś o Marku Piegusie i stąd ta fascynacja, hehe;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rysowanie piegów podpatrzyłam u innej, zagranicznej blogerki :) Uznałam to za świetny pomysł :D Dzięki!

      Usuń
  13. O jej, makijaż przepiękny, te piegi trochę smiechowe, ale całość ekstra. Mi chyba taka stylistyka odpowiada. Eh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta, piegi.... Myślę, że nie można brać wszystkiego na serio, również swojego wizerunku, czy mkijażu :) Liczy się zabawa ;)

      Usuń
  14. Dziękuję za wizytę na moim blogu i za miłe słowa. :) Twój blog też jest świetny, lubię obserwować pomysły innych na siebie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł z piegami, myślę, że bardziej naturalnie by wyglądało, gdybyś ociupinkę gęściej dorobiła piegów na nosku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co też mi się tak wydaje - gdyby były narysowane gęściej i różnej wielkości wyglądałyby jak prawdziwe :) Człowiek uczy się na błędach ;)

      Usuń
  16. piekny makijaz :) boska masz cere, z piegami - uwielbiam taka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo, piegi jak napisałam - są dorysowane :)

      Usuń
  17. Piegi dorysowane czy nie dodaja ci takiego uroku! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko dopracowane do ostatniej kropki! :D Bardzo podoba mi się Twoja fryzura, ja z podobną wyglądam jak głuptak (albo po prostu nie umiem jej sobie dobrze ułożyć :D). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! A z fryzurką pokombinuj, bo ja jak ją źle ułożę to też wyglądam niezbyt :)

      Usuń
  19. Wyglądasz zjawiskowo. Makijaż przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  20. jakiego błyszczyku użyłaś do makijażu??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  21. Błyszczyk firmy Joko, niestety nie ma na nim ani numerka ani nazwy odcienia :(

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...