poniedziałek, 11 marca 2013

CLOSER

Hey! Dzisiaj taki troszkę "bogatszy" smokey - połączenie czerni i różu z dodatkiem błyskotek :] Wyszło dość teatralnie, zwłaszcza w takiej stylizacji aczkolwiek "da się" w tym wyjść ;) Makijaż inspirowany kawałkiem Kings Of Leon - Closer





Sam kawałek to cudo na patyku jak dla mnie, uwielbiam takie klimatyczne utwory. Może inspirować. Nie tylko do makijażu :) :) Mam nadzieje, że przypadł Wam do gustu. Kawałek i makijaż ;)



Miałam spore kłopoty przy robieniu zdjęć - słońce odbijało się od bialutkiego śniegu tak, że ledwo patrzyłam w obiektyw. Oczy zaczęły mi łzawić, aż zaczęły się odklejać sztuczne rzęsy! Ale zmarnować makijaż? Nie ma takiej opcji :)








Miłego wieczoru!

20 komentarzy:

  1. Piękny makijaż,ale na tak ładnej dziewczynie każdy makijaż to tylko dodatek! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzesidla przepiekne!!!!Lubie bardzo zagladac do ciebie szkoda tylko ze z kopiowaniem makijazu gorzej:)goraco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nie wiem czy jest sens robic tutoriale takich makijaży, raczej mało kto go zastosuje w praktyce :) Tak mi się wydaje. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Powinnaś być twarzą jakiejś potężnej firmy kosmetycznej, bo jesteś pięęęęęęekna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty w każdym makijażu wyglądasz fenomenalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda, te rzęsy dodają mu pazura :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypomniałaś mi tym wpisem, że "your sex is on fire" miałam posłuchać:)
    Super zdjęcia, kapelusz dodaje klimatu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, ja też ostatnio tego słuchałam :) Dzięki bardzo!

      Usuń
  7. Jesteś piękna! :) Makijaż też bardzo ładny, ale raczej "niewyjściowy".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Fakt, nawet ja bym w nim nie wyszła chyba :] Ewentualnie na jakąś stylizowaną imprezę :)

      Usuń
  8. CZad!super połączenie wszystkiego ,nawet uusta w kolorze dolnej powieki hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobny kolor na ustach nadał makijażowi spójność :) Dziękuję bardzo!

      Usuń
  9. Jestem zachwycona Twoimi makijażami:)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...