czwartek, 7 marca 2013

CASTLE OF GLASS

Chciałam się Wam pochwalić efektem kolejnej przecudownej sesji plenerowej. Fantastyczna modelka i dwóch przezdolnych fotografów. Ja jestem zachwycona efektem. Sesja odbyła się w kilku miejscach w obrębie olsztyńskiej Starówki - Na Zamku, w Awangardzie i Rewolwerze. Makijaż jest interesujący, kontrastowy i przykuwający uwagę. W tym poście przedstawiam Wam zdjęcia Sebastiana, w następnym Pawła. Enjoy!

Fot: Sebastian Piełudź
Mod: Klaudia Wielguszewska
MUA: ja











Czy nie są boskie?! Trzymajcie się!


12 komentarzy:

  1. Fantastyczne zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i modelka z reszta też:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia, ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz, masz ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem w tym, że to nie ja jestem na zdjęciach. Skoro się komentuje to warto by było chociaż przeczytać post...

      Usuń
  5. Rzeczywiście piękna sesja. Spisałaś się, bo makijaż jest naprawdę fantastyczny.
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...