niedziela, 24 lutego 2013

SPARKLE

Hej! W końcu mogę pokazać Wam ten makijaż. Brał udział w konkursie, więc nie chciałam go wstawiać przed rozstrzygnięciem. Już po wszystkim zatem jest - makijaż z użyciem błękitnego brokatu. Subtelny i efektowny.





Brokat przykleiłam na klej do sztucznych rzęs :) Chciałam, żeby było go dość sporo na powiece. Przed "przyklejeniem" brokatu narysowałam czarną kreskę - ciężko byłoby ją narysować na brokacie, powierzchnia byłaby zbyt nierówna. Dolna powiekę podkreśliłam czernią, którą roztarłam brzoskwiniowym cieniem, dzięki czemu ładnie komponuje się z całością makijażu. Brokatowa powieka wygląda zjawiskowo przy sztucznym świetle - mieni się z każdym naszym ruchem. Myślę, że sprawdziłby się przy romantycznej kolacji ze świecami. Obłęd! :D



<3


10 komentarzy:

  1. Nie przepadam za tak świecącym makijażem oka u mnie,aczkolwiek Tobie bardzo pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny kolor na ustach!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Żywe srebro :) Nie chwalisz się z "natury", czy nie udało się wygrać? Bez względu na wynik - makijaż piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieeee, ja nigdy nie wygrywam konkursów :P Pechowiec jestem, albo za mało zdolny po prostu :] W zasadzie to makijaż zrobiłam od tak, potem zobaczyłam że jest taki i taki konkurs i uznałam, że się wpisuje w tematykę więc wysłałam. :)

      Usuń
  4. Piękny kolor ust !! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się! Ja również jestem zachwycona :P

      Usuń
  5. Piękny masz kształt ust :) Jak laleczka :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...