poniedziałek, 11 lutego 2013

SO....

Ostatnio miałam "fazę" na makijaż jaki prezentuję poniżej, czyli mocne brwi i kompletnie nagie oko. Przez jakieś 2 tygodnie nie podobało mi się nic innego i chodziłam właśnie tak umalowana :) Zmieniałam tylko warianty z ustami czasem nude, czasem róż, czasem czerwień. Na zdjęciach blady nudziak:)


Moja "faza" na nieumalowane oko zaczęła się, gdy zauważyłam osłabienie rzęs. Codzienne ich malowanie i zmywanie znacznie je osłabia, smarowanie olejkami nie pomaga więc chcąc dać im trochę odpoczynku chodziłam w takim makijażu :] I bardzo przypadł mi do gustu! Co sądzicie?


12 komentarzy:

  1. Sylwia bardzo ładnie , tak trzymaj , pozdro Daniel Jańdzić

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł, naturalnie, delikatnie i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak ładnej dziewczynie i bez makijażu ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ale bez podkładu nie wychodzę ;D

      Usuń
  4. idealny makijaż dla osób z alergicznym zapaleniem spojówek, czyli mnie ;] a twoim oczętom makijaż niepotrzebny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał bardzo mi miło :) Wypróbuj ten make-up, podkreślenie brwi to bardzo fajna alternatywa dla malowania oczu

      Usuń
    2. Mam bardzo mało włosków, w dodatku jasnych blond więc podkreślanie brwi to mus. Teraz poluję na jakieś przystępne cenowo lip tinty w kolorach zimnej czerwieni/maliny, tylko żeby nie były zbyt wysuszające, możesz coś polecić? I najlepiej żeby było dostępne w Olsztynie ;)

      Usuń
    3. Ja osobiście używam flamastra ASTOR, jest całkiem fajny i nie powala ceną :] Nie odczułam wysuszania ust.
      tu mam go na sobie http://red-mylips.blogspot.com/2012/12/winter-wine-and-cinnamon.html Jeżeli coś z półki ekonomicznej to wiem, że Bell wypuścili tinty, sama jednak nie używałam więc nie wiem jak jakościowo. Stoisko Bell możesz znaleźć w Alfie :)

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...