wtorek, 22 stycznia 2013

My weekend - LemOn

Wpis niemakijażowy :] W weekend byłam na koncercie zespołu LemOn. Zespół (jeszcze) średnio popularny, ale na facebooku mają coraz więcej fanów :] Ich najpopularniejszy utwór, który leci w radio RMF to "Będę z Tobą". Jeszcze nie doszłam do siebie po koncercie, był fantastyczny, fantastyczni ludzie, muzyka, klimat. Miałam szczęście, że stałam pod samą sceną (niski wzrost jednak czasem popłaca, razem z Luizą nosimy od tamtej pory miano profesjonalnych przeciskaczy). Będąc kilka metrów od  zespołu mogłam zrobić w miarę fajne zdjęcia, z czego bardzo się cieszę.





Koncert odbył się w Olsztyńskim klubie Andergrant, trwał jakieś 1, 5 godziny. Było cudownie, dla wszystkich fanek Igora ( bardzo charyzmatycznego wokalisty) poniżej kilka zdjęć. Ja byłam do tego stopnia zachwycona, że następnego dnia narysowałam jego surrealistyczny portret i planuję zportretować wszystkich członków zespołu, może kiedyś się pochwalę :p











Je je je je je! Buziaki!


12 komentarzy:

  1. już dawno nie byłam na żadnym dobrym koncercie... :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był pój pierwszy koncert od baaardzo dawna, więc wiem co czujesz :P

      Usuń
  2. Tu znalazlam relacje z ich koncertu we Wroclawiu http://wroclove.info/2013/01/12/po-prostu-lemon/
    Moze rzeczywiscie warto sie wybrac. A co to za muza jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam, że warto. Muzyka bardzo klimatyczna. Bardzo emocjonalna. Zajeżdża czasem folkiem, czasem rockiem, jazzem, soulem. Mieszanka wybuchowa. Zdecydowanie jedna z ambitniejszych na polskim rynku muzycznym :] Warto posłuchać a już na pewno wybrać się na koncert!

      Usuń
  3. Dzieki za odpowiedz. Znalazlam ich facebooka i moze wybiore sie z moim mezem na Walentynki. Graja w Warwzawie. Musze tylko wczesniej zapoznac sie z ich muzyka. Znajde jakies kawalki na youtube? Co polecasz, jakies linki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spkojnie na Youtube możesz wększość popularniejszych kawałków znaleźć
      (Napraw, Będę z Tobą, Lżejszy, Litaj Ptaszko ,Tepło na pewno znajdziesz, i parę innych)
      Ach no i mój ulubieniec Dewiat http://www.youtube.com/watch?v=x2LTlUgd48w (wersja z programu, jak dla mnie najlepsza)
      Tu jest link do ich strony http://www.lem-on.pl/
      Chętnie bym się również wybrała na ten walentynkowy koncert, ich chce się słuchać na żywo non stop!

      Usuń
    2. Ok dzieki Zainteresowalas mnie tym lemon:) Przejrze te linki.Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Zaliczyłyśmy ten sam koncert :) Poszłam z mamą (baaardzo ich lubi) i siedziałyśmy na tyłach obok Eneja. Dzięki Twoim zdjęciom wiem co się działo na scenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę :) Cieszę się, że zdjęcia się przydały :D Opłacało się czekać godzinę przed koncertem, żeby stać blisko sceny i nawiązać fajny kontakt z zespołem

      Usuń
    2. no tak, ja przybyłam jakieś 40 minut przed koncertem i już było pełno pod sceną :) mim to koncert zaliczam do udanych, moja mama również :)

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...