czwartek, 3 stycznia 2013

HEARTBEAT

Witam pierwszym makijażem w nowym roku! Miałam trochę wolnego czasu i przygotowałam dla Was kilka makijaży. Niestety nie pochwalę się Wam moim sylwestrowym, ale obiecuję zmalować kilka propozycji makijaży na karnawał, może nawet uda mi się zrobić tutorial krok po kroku. Postaram się. Teraz przedstawiam Wam makijaż dzienny w kolorach złota i brązu z delikatnym różowym akcentem. Wybaczcie mi brak zbliżeń oka - spieszyłam się i zapomniałam....




Jak Wam się podoba to połączenie kolorystyczne? Wyraźnie inspirowane kolorem sweterka ;)
Trzymajcie się!








17 komentarzy:

  1. swterek masz boski;)
    makijaz idealny do Twojej urody i typu.
    Pieknie wykonany;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sweterek dostałam od siostry :)
      Dziekuję!

      Usuń
  2. ten makijaż idealnie pasuje do Twoich oczu! pięknie je podkreśla i wydobywa ich urok.

    OdpowiedzUsuń
  3. dolna powieka i dolny wewn kącik idealnie nadają spojrzeniu blasku, delikatny róż łączy się idealnie ze sweterkiem, a całość makijażu jest strzałem w 10tkę jeżeli chodzi o całość kompozycji !!! czyli stylizacja plus makijaż plus Twoja uroda całość idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. makijaż świetny....stylizacja tez super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie, a sweterek pięknie wyglądałby w mojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś śliczna!!!
    pięknie wyglądasz- bardzo podoba mi się sweterek i dodatki.
    makijaż cudny.
    całość delikatna, ale przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny makijaż! bardzo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog.
    Zapraszam do mnie na blog nelieslife.blogspot.com xdd.

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...