niedziela, 20 stycznia 2013

GREEN MAZE

Cześć! Znacie takie powiedzenie, że zasady są po to, żeby je łamać? Nie popieram, jeżeli chodzi przykładowo o grę w piłkę nożną, czy pokera, ale w makijażu wszystkie chwyty są dozwolone ;) Z pewnością nieco przesadzam, nie gadam - spójrzcie....


Zdecydowanie źle bym się czuła, gdybym miała w tym makijażu wyjść "na miasto". Chociaż... Wieczorem na koncert czy inną okoliczność pewnie tak :D Zwykle gdy mam w planach użycie ciemnej szminki, oczy podkreślam tylko tuszem, eyelinerem czy lekkimi cieniami. Jednak od dłuższego czasu praktykuję podkreślanie zarówno oczu jak i ust, i uważam, że nie ma się czego bać :} Jest to tylko i wyłącznie kwestia doboru odpowiednich barw makijażu i sposobu jego wykonania.



Jest kilka zasad, których zawsze się trzymam akcentując oczy i usta jednocześnie, aby całość wyglądała dobrze:
1. Akcentując usta na czerwono, unikamy niebieskich, intensywnych cieni
2. Nie zostawiamy oczu obrysowanych mocno kredką, powinniśmy ją dokładnie rozetrzeć tworząc efekt "smokey", unikamy mocnych nieestetycznych kresek
3. Cienie staramy się dokładnie rozetrzeć, aby wyglądały estetycznie, natomiast usta powinny mieć precyzyjny kontur i intensywną barwę
4. Oczy + usta zostawiamy sobie raczej na wyjścia wieczorowe :]
5. Oko nie powinno być zbyt "mroczne". Warto je gdzieniegdzie rozjaśnić i rozświetlić


Mój makijaż nie jest może za dobrym przykładem do powyższych porad, gdyż jest mocny i nieco teatralny, postaram się powyższe mądrości podeprzeć wkrótce jakimś makijażem "wyjściowym" :D


Jak wam się podoba mój "teatr"? Mi kojarzy się z Alicją w Krainie Czarów i zielonym labiryntem :) Lubię łamać zasady, w tym makijażu czułam się bardzo dobrze. A co Wy na to?


20 komentarzy:

  1. Jak dla mnie super:) Ale na wieczór na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  2. <3 Kochana z tymi rzęskami Twoje oczka wyglądają strasznie magicznie :) Świetnie a już o ustach nie wspomnę :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio podeszłam podobnie :D mocne oczy (ale nie aż tak podkreślone jak Twoje) i czerwone usta :)

    Ładny makijaż, bardzo podoba mi się połączenie zielonych oczu i czerwonej szminki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wydawałoby się, ze zieleń i czerwień się gryzą, ale okazuje się, ze jednak nie :)

      Usuń
  4. Hmm... Piszesz, że wszystko powinno być roztarte etc., ale to nie do końca prawda. Gdy kreski nie są rozmyte, mówimy o makijażu graficznym. I jeszcze się przyczepię - wszystkie cienie masz porozcierane, a kreska jest równa jak stół. Tak być nie powinno. Kreskę wypadałoby rozetrzeć czarnym cieniem, wtedy makijaż będzie miał większy sens.
    Po drugie, makijaż jest średni. Bardzo przeszkadza mi to świecące złoto w kącikach oczu - przyciąga całą uwagę. Jeśli chcesz używać świecących cieni, to nie łącz ich z matowymi, nie jest to boski efekt.
    Po trzecie, róż na policzkach jest bardzo źle nałożony. Masz plamy w okolicy granicy włosów - to naprawdę widać.
    Tak naprawdę najlepiej wyglądają sztuczne rzęsy i usta.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mówię, że wszystko powinno być roztarte, chodzi mi o uniknięcie efektu "wampa". Naprawdę wiem co to makijaż graficzny, jednak ja cały czas piszę o makijażu "wyjściowym" dla "zwykłej" dziewczyny.
      Nie uważam, że moja nieroztarta kreska jest be i fu, skoro tak to powinnaś przyczepić się każdej wizażystki czy blogerki bo jak dla mnie jest to rzecz normalna i pospolita.
      Chyba jestem "innej szkoły" bo mnie nie uczono, żeby nie łączyć perły z matem, wręcz przeciwnie. A jakoś głęboko wierzę, że moja nauczycielka wizażu znała się na rzeczy.
      Odnośnie różu - ja plam nie widzę, ale być może powinnam konturować twarz z dala od linii włosów. choć nie wiem jaki to przyniesie efekt. Chętnie sprawdzę.
      Nie do końca się zgadzam z tym co piszesz, mnie inaczej uczono wielu rzeczy i uważam, że poprawnie. Wezmę sobie jednak Twoje rady do serca.
      Dzięki i również pozdrawiam

      Usuń
  5. piękne robisz te makijaże ;) dodaje do obserwowanych, bo widzę, że mozesz być dla mnie wielka inspiracją. ja też nie uważam, że mocne oczy + mocne usta wyglądają źle. nawet ostatnio gdzieś przeczytałam, że teraz jest to bardzo modne ;) wszystko zależy od wykonania.

    a co do mojego posta - zawsze, kiedy jesienią widze takie zdjęcia, to chce zimy, ale za to zimą oglądam piękne wiosenne outfity i chce wiosne, wiec nigdy nie jestem zadowolona :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć, że mogę kogoś inspirować, jej! Fajnie, że się ze mną zgadzasz :]

      Mimo wszystko chyba wolę ciepłe pory roku :P

      Usuń
  6. hej;) ciesze się że zostawiłaś u mnie komentarz bo trafiłam tutaj;) Makijaż piękny! ja z czerwonymi ustami lubię wersję w stylu pin up;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfekcyjny, gdybym miała takie zdolności i urodę to mocnych makijaży tego typu, wychodziłabym z takimi nawet na poranne zakupy spożywcze. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahaha :D Fajnie x] Miło mi to słyszeć!

      Usuń
    2. dobry komentarz :D :)) masz dobrą ręke :)

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...