środa, 16 stycznia 2013

FIREPLACE

Uwielbiam współpracę z Dorotą! Pomijając fakt, że jest genialnym fotografem, rozumiemy się po prostu bez słów. Wystarczy jakiś pomysł, hasło i z naszej burzy mózgów od razu powstaje koncepcja. Miejsce do sesji znalazłyśmy w 5 minut. W tym miejscu chciałam podziękować mojej cioci za udostępnienie prześlicznego mieszkanka z kominkiem, które idealnie pasowało do tej sesji!

Fotograf: Dorota Chojnacka
Modelka: Luiza Kramek
MUA: ja

Dorota przyprowadziła mi tak piękną modelkę, że dosłownie bałam się dotknąć ją pędzlem, aby nie zakryć jej naturalnego piękna. Stwierdziłyśmy, że idealny będzie makijaż typu "nude", który delikatnie rozświetli twarz modelki i subtelnie podkreśli przepiękne migdałowate oczy, ale nie będzie przytłaczający. Myślę, że inny makijaż mógłby zepsuć ten piękny kominkowy klimat.

Miłego oglądania!








Poniżej jeden z moich ulubieńców sesji:







Na deser gwóźdź programu: Luiza i Chińczyk :D Najpiękniejsze zdjęcie z całej sesji ^^


Jak Wam się podoba sesja i zaproponowany przeze mnie makijaż?

23 komentarze:

  1. Genialnie, i modelka piękna i makijaż i zdjecia.! WOW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą! Ja jestem zachwycona!

      Usuń
  2. Piękna sesja i przepiękny kocur! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, kocur wyszedł pięknie, ogólnie świetnie pozował a dzięki wydawanym przeze mnie dziwnym dźwiękom, patrzył zawszę w stronę obiektywu :D

      Usuń
  3. Sylwia szczerze powiem, że też uwielbiam współpracę z Tobą... Kto jak nie Ty zrozumie moje "ten, wiesz, tego" :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. wow:) sesja jak z żurnala! piękne wszystko! brawa dla Was Panie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na makijaż. Nie było sensu "paćkać" po twarz, bo sesja raczej w spokojnym i melancholijnym tonie :) Gratuluję talentu!
    Obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ktoś się ze mną zgadza w kwestii delikatnego makijażu :) Dziękuję bardzo!

      Usuń
  6. Prześliczna modelka! Wszystko wyszło idealnie! Aż się rozmarzyłam, cała aranżacja działa bardzo uspokajająco!:)Obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sesja:) Piękny kociak tylko widzę ma wysuniętą trzecią powiekę powinien to weterynarz zobaczyć, może to być objaw osłabienia lub czegoś poważniejszego:( moje kociaki ostatnio tez tak miały jakiegoś wirusa złapały, ale wzięły zastrzyki i przeszło;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś spostrzegawcza! I masz rację, bo kotek akurat chorował! Ale już zdrowieje :] Dzięki!

      Usuń
  8. Świetna sesja - gratuluję. Dołączam do grona obserwatorów, jeśli chciałabyś się odwzajemnić to zapraszam do mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, bardzo nastrojowe;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna klimatyczna sesja i makijaż idealnie dopasowany. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka piękna dziewczyna! Ile ona ma lat?

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...