czwartek, 20 grudnia 2012

MINT CHOCOLATE

Miałam wrażenie, że coś dawno nie robiłam wpisu z makijażem :) Więc migiem go stworzyłam zainspirowana nowymi cieniami do powiek :D Prezentuję Wam rozświetloną powiekę w brązach z miętowym akcentem.





Makijaż jest jednocześnie dziewczęcy i elegancki. Centralna część powieki podkreślona jest jasnym perłowym cieniem, który dość mocno kontrastuje z brązem, który nałożyłam w kącikach i załamaniu tworząc  literkę "C". Zewnętrzny kącik przyciemniłam dodatkowo ciemniejszym brązem i odrobina czerni. Wewnętrzny kącik ozłociłam :]

Makijaż dolnej powieki zaczęłam od czarnej kredki, którą roztarłam brązem. Następnie dodałam trochę mięty :) W wewnętrznym kąciku jest "czysta", natomiast przy zewnętrznym połączona z brązem. Na koniec kreska i rzęsy.




Jak wam się podoba?



15 komentarzy:

  1. makijaż super i bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no piękna świetnie aż by się chciało zjeść czekoladę :) piękne dobranie kolorków do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dodatkowo na zdjęciach kolor moich włosów wyszedł ciemniejszy niż jest w rzeczywistości dzięki czemu ładnie komponuje się z cieniami :]

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. To znaczy, że dokonałam dobrego wyboru bo nad cieniami stałam z 20 minut i wybierałam :D Cieszę się :]

      Usuń
  4. Czy mi się podoba? Bardzo! śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie. tak delikatniej. i świetnie współgra makijaż oczu z kolorem pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie świetliste makijaże..super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też bardzo takie polubiłam, dzięki :)

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...