niedziela, 16 grudnia 2012

END OF THE RAINBOW

Efekty kolejnej sesji z Paulą. Tym razem chłodny klimat jeziora, lasu i plaży. Na oku natomiast coś bardziej kolorowego. Powieki zaakcentowałam zielenią, różem, pomarańczem, fioletem a do tego mocna czarna kreska. Żeby nie było za bajkowo zrobiłam troszkę "krzaczkowe" brwi. Usta już jasne. Makijaż pięknie komponował się z kolorową bluzką i chustką. Już więcej nie gadam - oglądajcie!





Szacun dla Pauliny za poświęcenie - było naprawdę zimno!











Jak Wam się podoba sesja?

6 komentarzy:

  1. swietnie!masz urode modelki a makiijaz rewelacjaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie mam urody modelki, to nie ja jestem na zdjęciach, ale dziekuję w imieniu modelki :)

      Usuń
  2. sesja fajna....ale strasznie mi sie podoba apaszka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, apaszka jest super. Żałuję, że nie jest moja :]

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...