poniedziałek, 26 listopada 2012

NOMINACJA LIEBSTER BLOG


Całkiem niedawno zostałam nominowana do Lebster Blog Award przez EyeShadowGirl, za co bardzo dziękuję. Powiem Wam po krótce na czym polega to wyróżnienie.

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Nie uczestniczyłabym w tym, gdybym musiała odpowiadać na jakieś bezsensowne pytania, ale w związku z tym, że blogerka która mnie nominowała nie zadała żadnych pytań, stwierdziłam,że niewiele mnie kosztuje zrobić o tym wpisik. Liebster blog ma za zadanie rozpowszechnienia mało popularnych blogów. Niby. Choć uważam, że to bardziej taki tasiemiec niż jakieś wyróżnienie, bo nie ma tu żadnego rozwinięcia ani zakończenia. Nikt nie wygrywa czy coś. A mało popularne blogerki nominują równie mało popularne blogerki i nadal obracają się w swoim mało popularnym światku ;) Nie wiem, może się mylę. W każdym razie dziękuję za wyróżnienie, traktuję to jako oznaka, że komuś podoba się to, co robię :) Mi to wystarczy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...