czwartek, 1 listopada 2012

METAMORFOZA GOSI

Dzisiaj kolejna metamorfoza, tym razem koleżanki z liceum:) Z Gosią spotkałam się, tak samo jak w przypadku Sylwii, przy okazji sesji zdjęciowej. Efekty sesji wkrótce, jak tylko dostanę wszystkie zdjęcia od Pani fotograf :) A teraz efekty metamorfozy!


Gosia to ładna, naturalna dziewczyna. Ma gładką cerę z niewielką ilością niedoskonałości i piękne duże błękitne oczy. Ahh no i te cudowne rzęsy! Wykonałam na niej makijaż wieczorowy, dość ciemny (na potrzeby sesji). Na początek mały backstage...

Co to ja miałam......?


I mały tutorial makijażu oka:

step 1: na powiekę nakładamy bazę pod cienie.
Następnie rysujemy kreskę wzdłuż linii rzęs do 2/3
długości oka i rozcieramy ją
step 2: W zewnętrznym kąciku nakładamy granatowy
cień, rozcieramy go lekko w załamaniu  powieki
step 3: na środek powieki nakładamy błękitny cień i rozcieramy go
z granatem. W wewnętrznym  kąciku  nakładamy  pudrowy róż. Ten sam
 kolor nakładam pod łuk brwiowy  i  rozcieram  nim delikatnie granat ku górze.
step 4: rysuję kreskę na dolnej powiece do
połowy długości
step 5: Kreskę rozcieram granatowym cieniem.

step 6: kreska + rzęski

Gosia "po" :)


Na koniec efekt "przed" i "po".


Jak Wam się podoba Gosia?

1 komentarz:

  1. Super metamorfoza ;] Choć ja bym nieco bardziej podkreśliła brwi :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...