poniedziałek, 5 listopada 2012

HEART GUARD

Lekko magiczny wieczorowy. Eteryczny, romantyczny, mieniący się delikatnie. Dość mocny, ale dziewczęcy. Dość ciemny ale delikatny. Na wyjście, na wieczór. Skusisz się?


Wykonałam ten makijaż z myślą o tym, aby wykorzystać w jakiś sposób czerwony cień. W połączeniu z miedzią i brązem, roztarty z czernią nie jest nawet agresywny. Górna powieka to połączenie złotawo-miedzianego brązu i klasycznego ciemnego brązu ;) Roztarty delikatnie fioletem, wewnętrzne kąciki rozświetlone połyskującą wanilią. Sekret całego makijażu tkwi w użyciu klasycznych kolorów (brąz, czerń) i roztarcie ich intensywnymi (fiolet, czerwień). Dzięki temu uzyskujemy unikalne odcienie kolorów, ciekawy przykuwający uwagę efekt i piękny makijaż;)


Dołączyłam do tego kilka drobnych diamencików i sztuczne rzęsy. Twarz rozświetliłam aby nadać jej subtelny wyraz. Usta pomalowane są delikatnie ale intensywną barwą szminki. Warto zwrócić uwagę również na eyeliner, którego użyłam na dolnej powiece i ostro zakończyłam kreskę poniżej kącika łzowego.


Miałam problem ze zrobieniem zdjęć, bo ledwo skończyłam makijaż a za oknem zrobiło się ciemno i miałam problemy z ostrością i światłem, dlatego zbliżenia oka są troszkę kiepskiej jakości.



I LOVE IT!




kisses!

8 komentarzy:

  1. Prześliczny makijaż <3

    Twój blog został nominowany do Liebster Blog Award, Gratuluję :)
    Po szczegóły zapraszam na eyeshadowgirl94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż :) bardzo fajne połączenie kolorów, świetne wykończenie diamencikami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łał świetny makijaż !!! podoba mi się wyciągnięcie dolnej kreski bardzo fajnie eksponując kąciki !!!
    a ustaaa jejuu masz przefantastyczny kształt ust :)))
    dodaję do obserwowanych !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne makijaże! A czy mogę wiedzieć co to za szmineczka? Bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szmineczka Manhattan 57D. Wklepana palcem :) pozdrawiam

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...