niedziela, 14 października 2012

TANGERINE

Robiłam już kiedyś makijaż łączący brązy i ciepły odcień brzoskwini i zdecydowanie się w nim zakochałam. Dzisiaj dodaję czarną "jaskółkę" i usta współgrające z kolorem powiek - w odcieniu mandarynki.


Makijaż jest bardzo delikatny, mimo użycia kolorów nie tworzy efektu "papugi":) Pasuje blondynkom, brunetkom i rudym. Oczom brązowym, niebieskim i zielonym. Przepiękny i przeuniwersalny - czegóż chcieć więcej? ;)




Starałam się robić większe zbliżenia twarzy, aby lepiej było widać makijaż oka. Postaram się następnym razem robić typowe zbliżenia oka - na życzenie czytelniczek ;)

Skusicie się na mandarynkę?

8 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten makijaż i ślicznie w nim wyglądasz. Tak subtelnie, romantycznie i bardzo dziewczęco. Bardzo pasuje Ci taki makeup

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Myslę, że każda blondynka w subtelnym wydaniu wygląda dobrze.

      Usuń
  2. Syluś... ja po prostu koooocham Twój makijaż!!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. to7bmakeup napisała już wszystko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam mandarynkowe usta ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny jest i świetna szminka

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...