środa, 10 października 2012

SOFT GRUNGE

Cześć! Dzisiaj makijaż z użyciem mojej ulubionej szminki w kolorze brudnej lekko śliwkowej czerwieni. Trafiłam na ten odcień zupełnie przypadkiem. Szukałam raczej średnio jasnego odcienia różu, wybrałam odcień z testerów a ekspedientka podała mi wybrany odcień. Gdy wróciłam do domu okazało się, że jest to zupełnie inny kolor niż mój "wymarzony", mimo, że był to numer który wybrałam. Widocznie sztuczne świtało w centrum handlowym w połączeniu z lekkim wyblaknięciem stale otwartej szminki dał zupełnie inny kolorek. Z początku byłam zła, jednak do momentu aż jej użyłam :]


Ciemna szminka dodaje charakteru :] Reszta makijażu stanowi tło właśnie dla niej.


Do tego moja ulubiona fryzura na "dopiero wstałam", poprzecierana jeansówka, buty motocyklówki i jestem w swoim żywiole :D
Oczy pomalowałam jednym cieniem w kolorze fioletowo-szarego brązu, do tego czarna kredka i kępki w zewnętrznym kąciku oka. Do ciemnej szminki świetnie wyglądają mocno podkreślone brwi i prawie "nagie" oko, może wkrótce stworzę coś w ten deseń :D




Buziaki!

4 komentarze:

  1. Sylwia, jesteś mega... cholernie ciężko zdecydować, która odsłona najlepsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wyobrażasz sobie jak miło to słyszeć!

      Usuń
  2. Makijaż świetny szkoda tylko, że nie widać oka z bliska. Lepsze zdjęcia by się przydały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na oku nie ma nic specjalnego, dlatego wydawało mi się, że nie warto :]
      Postaram się to zmienić w każdym razie

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...