wtorek, 23 października 2012

METAMORFOZA SYLWII

Tym wpisem rozpoczynam nowy etap blogowania:) Postanowiłam stworzyć sekcje metamorfoz.
Mam nadzieję, że spełnię w ten sposób jakieś tam malutkie marzenia niektórych osób;)

Sekcję metamorfoz rozpoczynam makijażem Sylwii z którą spotkałam się przy okazji sesji zdjęciowej.


Sylwia tak naprawdę nie ma większych problemów skórnych (szczęściara!), jej cera jest praktycznie nieskazitelna. Jedynie okolice pod oczami wymagały delikatnego rozjaśnienia. Sylwia na co dzień praktycznie się nie maluje, stąd postawiłam na naturalne kolory w makijażu oczu. Nie mógł być zbyt delikatny aby pasował do tematyki sesji zdjęciowej, ale też nie za mocny aby dziewczyna nie dostała palpitacji serca na swój widok w lustrze :) Oto efekt końcowy


Po nałożeniu podkładu i pudru wzięłam się za oczy. Na początek nałożyłam bazę a następnie zrobiłam czarną kreskę którą roztarłam - stanowiła pewnego rodzaju "bazę" wzmacniająca kolor. Następnie położyłam ciemny brązowy cień w zewnętrznym kąciku. Na środek powieki nałożyłam cień w kolorze oliwkowej zieleni, lekko połyskujący. Wewnętrzny kącik rozjaśniłam delikatnym neutralnym pudrowym różem (na powiece jest raczej bezowy). Dolną powiekę podkreśliłam kreską, którą roztarłam brązowym cieniem. Na koniec wytuszowałam rzęsy.
 Usta podkreśliłam różowym jasnym błyszczykiem. Lekko okonturowałam twarz bronzerem, na koniec róż i Sylwia gotowa :]

taki mały backstage;)
Sylwii bardzo podobał się makijaż, z czego bardzo się cieszę:) Nie był agresywny a ładnie podkreślał delikatną urodę.


Ostateczne zdjęcie "przed i po"


Jak Wam się podoba Sylwia? :)

2 komentarze:

  1. bardzo ładna dziewczyna! ale ja bym u niej nie użyła brązu, za mocno zlewa się z cieniami pod oczami :( wybrałabym jakiś ciepły granat w zewnętrznych kącikach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zewnętrzne kąciki przyciemniłam odrobinę czernią, nie chciałam szaleć z kolorami bo modelka na co dzień się nie maluje. Myślę, że powinnam mocniej przykryć cienie po prostu, ale może faktycznie inny kolor by się przydał

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...