poniedziałek, 15 października 2012

GYARU

Dzisiejszy makijaż związany jest z konkursem organizowanym przez Matleena make-up blog. Tematem konkursu jest inspiracja Chinami i Japonią. W związku z tym, iż mam bzika na punkcie Japonii, nie mogłam powstrzymać się od wzięcia udziału w tym konkursie i obawiam się, że na jednym makijażu się nie skończy ;D


nyan!
Ja stworzyłam makijaż inspirowany japońskimi Gyaru - dziewczynami uwielbiającymi modę a ich makijaż jest przeuroczy i dziewczęcy. Opiera się na stworzeniu iluzji wielkich, słodkich oczu. Służą im do tego sztuczne rzęsy, soczewki tzw. circle lens, które powiększają tęczówkę oraz kreska malowana w specyficzny sposób. 


Na początek lekko okonturowałam twarz - optycznie zwęziłam nos i żuchwę. Oczy japonek są płytko osadzone, często wypukłe i "żabie", dlatego pod oczami narysowałam cienie stwarzające wrażenie dużych wypukłych oczu.




Kreska różni się tym, że zamiast przy zewnętrznym kąciku odbijać w górę, jest ciągnięta w dół. Podkreślają to dodatkowo sztuczne rzęsy przyklejone w ten sam kształt. Dolna kreska zostawia "przerwę" od linii rzęs, którą wypełnia biała kredka. tworzy to iluzję większego oka. Na narysowanej linii doklejam kępki, żeby efekt był bardziej realistyczny. Do tego konieczny jasny, cukierkowy błyszczyk (usta muszą być duże i pełne). I to chyba tyle!

Żałuję, że nie miałam soczewek, które powiększyłyby moją tęczówkę - efekt byłby piorunujący! No i przydałaby się brązowa peruka z grzywką ;)


 KAWAII!!!!

2 komentarze:

  1. W makijażu wszystko się zgadza, a inspiracja Japonią widoczna na pierwszy rzut oka. Wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...