czwartek, 18 października 2012

FLAMES

Ostatnio zdałam sobie sprawę, że dawno nie było na blogu czegoś bardziej odjechanego :) (czyt. niewyjściowego). Od razu postanowiłam naprawić ten błąd! I oto jest!


Na makijaż oka składa się złoto, żółć, pomarańcz, czerwień, fiolet i czerń. Prawda jest taka, że im więcej użyjemy kolorów o podobnej tonacji tym uzyskamy "lepsze" przejścia kolorów. Do całości dodałam eyeliner i sztuczne rzęsy. A na deser złote usta...

 Obiecałam więc są - zbliżenia oka:


A w tym zdjęciu się zakochałam <3

Od dawna chodziło za mną wykonanie jakiejś wariacji z brwiami. Chciałam zrobić przejście i połączyć je z makijażem oka. Jestem zadowolona z efektu, chociaż żałuję, że nie mam mocniej napigmentowanej czerwieni. Aczkolwiek i tak nie jest źle :]



 Później kombinowałam troszkę z innymi kolorami ust. Oto warianty ;)


Mnie i tak najbardziej przekonują złote, ale co kto lubi. Jak sądzicie? Które prezentują się najlepiej?

3 komentarze:

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...