poniedziałek, 1 października 2012

CONSCIOUSNESS

Zawsze gdy zabieram się za pisanie nowego wpisu ogarnia mnie "wielka pustka", nigdy nie wiem jak zacząć :] Więc zaczynam od zdjęcia.


W dzisiejszym makijażu użyłam (wreszcie!) cienia, który kupiłam z jakieś pół roku temu i nie użyłam go ani razu. Po prostu nie miałam na niego "pomysłu". Wydawało mi się, że ten odcień mi nie pasuje i tak dalej. Kolor cienia jest na zdjęciach trochę zakłamany. Na zdjęciach wygląda jak delikatna lawenda, w rzeczywistości jest bardziej chabrowy, taki chłodny fioletowo-niebieski. Postanowiłam połączyć go z subtelnym złotem i odrobiną czerni.





Podczas sesji miałam niemałe problemy. Makijaż zajął mi więcej czasu niż przypuszczałam, słońce zaczęło zachodzić i błyskawicznie zrobiło się ciemno, gdy zabrałam się za zdjęcia był już półmrok. W konsekwencji mój aparat zaczął się buntować i miał problemy ze złapaniem ostrości. Większość zdjęć wyszła rozmyta. Gdy już się poddałam, zmieniłam fryzurę na "podomową" postanowiłam wypróbować jeszcze jedną opcję. Całe szczęście udało się. Nieco ciemne zdjęcia rozjaśniłam w programie komputerowym. Tak wyglądała moja fryzura jaką chciałam zaproponować do tego makijażu, jednak większość zdjęć wyszła nieostra...


Musicie mi również wybaczyć, że na każdym ze zdjęć widnieje ordynarna ręka bądź dwie. Wszystko dlatego, że musiałam kurczowo trzymać aparat aby zdjęcia wyszły ostre :] Ufff! 



Makijaż jest kobiecy i delikatny. Kolor chabrowy znajduje się w zewnętrzny i wewnętrznym kąciku oka, roztarty również w załamaniu. Na środek powieki nałożyłam złoty cień. Dolną powiekę podkreśliłam roztartą czernią. Do tego bardzo subtelne sztuczne rzęsy i cieniutka kreska eyelinerem. Przyciemnione brwi, lekki pastelowy błyszczyk, na policzkach brudny róż.
 Makijaż najlepiej pasuje brązowookim, również zielonookim. na niebieskich, tak jak u mnie, tworzy trochę za mały kontrast. Najbardziej pasuje kobietom o dużych widocznych powiekach, również tym z opadającym kącikiem oraz oczom w migdałowym kształcie


Buziaksy!

6 komentarzy:

  1. Świetny makijaż :) Kolory i ch połaczenie, wszystko mi to ślicznie zagrało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaach.. mieć coś takiego na swoich powiekach... Marzenie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie Ci w tych kolorach, tak lekko, letnio, niebiańsko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z użyciem tego cienia czekałam z kilka miesięcy bo wydawało mi się, że mi nie pasuje!

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...