poniedziałek, 24 września 2012

PIN-UP GIRL!

Nadszedł czas na obiecaną niespodziankę! stanowi ją makijaż w stylu pin-up girl i profesjonalna sesja zdjęciowa, której autorkę możecie odwiedzać TUTAJ.
Początkowo miałam rozpocząć współpracę z Panią fotograf jako wizażystka, ale gdy tylko Dorota zobaczyła moją twarz, uznała iż świetnie nadam się również na modelkę. Cóż... Nie musiała mnie długo przekonywać :D Zapraszam więc do obejrzenia kilku zdjęć z sesji!









Mam nadzieję, że się Wam podoba, bo tego typu wpisów będzie wkrótce coraz więcej :] I to nie tylko ze mną w roli modelki :]







Na deser ja z mężem :D


1 komentarz:

  1. Widziałam sesję u Pani Doroty :) Bardzo mi się podoba i tam i tutaj. Piękny makijaż, idealnie pasujący. REWELACJA z przyjemnością będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...