czwartek, 30 sierpnia 2012

SANDRA - baby face

Hej! Dzisiaj dla odmiany makijaż nie na mnie a na mojej ciotecznej siostrze Sandrze. Na jej życzenie wykonałam makijaż w stylu "baby face".


"Baby face" to makijaż opierający się na efekcie "nieskazitelnej" skóry. Chodzi o odpowiedni poziom krycia bez efektu maski oraz rozświetlenie skóry aby wyglądała bardzo świeżo i promiennie. Do tego pastelowy róż na policzki, który daje "zdrowy" kolor skórze. Na usta wybieramy delikatne róże, brzoskwinie i odcienie nude. Stawiamy raczej na lekko kryjące szminki połączone z połyskującym błyszczykiem.



 Za rozświetlacz posłużył mi tym razem cień w kolorze pudrowego różu. Położyłam go pod łuki brwiowe na kości policzkowe, czubek nosa, brodę, łuk kupidyna i w wewnętrznych kącikach oka.



 Jedynym akcentem makijażu są sztuczne rzęsy - na powiekach położyłam lekki pudrowy, prawie transparentny cień, przyciemniłam linię rzęs, w załamaniu powieki położyłam róż - ten sam co do policzków. 
Na linii wodnej zaaplikowałam białą kredkę. Efekt? Świeży, dziewczęcy look. Z pewnością spodoba się chłopakowi, mężowi bądź innej sympatii ;)


Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...