poniedziałek, 6 sierpnia 2012

DROP OF GOLD

Hej hej! Dzisiaj chciałam pokazać Wam makijaż, w którym wybrałam się na rodzinną imprezę, a mianowicie wesele :}
Przed wyjazdem mieliśmy mało czasu, dlatego zdjęcia zrobione w nieco innej scenerii :) - w aucie :D



W makijażu skupiłam się przede wszystkim na KRYCIU. Nie chciałam, aby moja pryszczata buźka szpeciła rodzinne zdjęcia Państwa Młodych :) Stąd tak zwana tapeta :D Oczy zaakcentowałam złotem i brązem, aby nie wyglądać zbyt przesadnie (wyjściowy strój, wyjściowa fryzura... Mocne oko byłoby zbyt przytłaczające) Ponadto nie mogła przecież wyglądać lepiej od panny młodej :]



 Wybrałam średnio ciemny brąz oraz złoto w żółtym odcieniu, aby lepiej podkreślał niebieski kolor oczu. Usta w lekkim różu, lekki kolor na policzkach.


Mimo, że moja kreacja nie była wyjątkowo ozdobna, fryzura również minimalistyczna (nnno lubię tak, co poradzę) i spokojnie mogłam pozwolić sobie na coś bardziej zdecydowanego, jakiś kolor na przykład. Jednak sam fakt założenia obcisłej sukienki, wysokich butów, sztywnej od lakieru fryzury sprawia, że czuję się wystarczająco "zestrojona" :P  


Dorzucam jeszcze widok fryzury z tyłu (Pani Aniu była boska!)......................


"Całość". Niestety jedyne zdjęcie, na której widać mnie całą wyszło rozmazane..................


No i mnie z mężulkiem :] Zobaczcie jak ta sukienka jest pięknie skrojona!


Buziaki!


10 komentarzy:

  1. fryzura niesamowicie się prezentuje! :)
    makijaż uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, fryzjerka jak zwykle dała czadu :D
      dziękuję!

      Usuń
  2. Piękny makijaż, sukienka no i w ogóle ślicznie wyglądałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny makijaż i świetna fryzura ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądałaś! jakbyś sama była panną młodą :P jakiego podkładu używasz? bo wspomniałaś coś o problematycznej cerze, ale tutaj Twoja skóra wygląda nieskazitelnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomijając kwestie dobrego światła (słońce nie pada pod kątem, dzięki czemu praktycznie nic nie widać) to tutaj pomieszałam podkład z La Roche Posay (Toleriane) z Kryolanowskim kamuflażem - krycie doskonałe :D

      Usuń
  5. Az sie nie moge napatrzec:-) cudownie:*

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...