czwartek, 28 czerwca 2012

SUMMER PASTELS

Hej! Wita Was, od czterech dni już licencjonowana Sylwia :D Dzisiaj coś lekkiego, świeżego i wiosennego:) Mianowicie połączenie zieleni i brzoskwini!



Makijaż nie jest skomplikowany: Na górnej powiece połączyłam biel z kolorem brzoskwiniowym, dolną podkreśliłam świeżą zielenią. Do tego jasne matowe usta, lekko podkreślone brwi, odżywiony kolor twarzy.




 To zestawienie kolorystyczne będzie z pewnością pasować blondynkom. Jednak można go wykonać innymi ulubionymi pastelami. Fiolet, błękit, róż, żółć, pomarańcz... Co tylko sobie życzymy. Ważne aby kolory nie były zbyt intensywne i aby za bardzo się ze sobą nie "gryzły":)
W związku z tym, iż mam już wakacje będę starać się tworzyć jak najczęściej. Aczkolwiek odżyła we mnie moja dawna i ostatnio zaniedbana pasja, jaką jest rysowanie. Oby wakacje pozwoliły mi na realizowanie jednego i drugiego!

6 komentarzy:

  1. Przepięknie wyglądasz!:) i gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci pasuje taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pasuje do twoich slicznych oczek. Co to za roz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej jak miło! Róż jest z Bell 2skin pocket nr. 052. Kosztuje grosze, jakieś 8,9 złotych a jest fantastyczny!

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...